Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Vores visitkort i plastik, evt. transparent plastik, tiltrækker sig en del opmærksomhed!!

Jeg kan evt. sende dig et par eksempler.

De kan også laves i specielle former.... så det kun er fantasien der sætter grænser...

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Simon, nu er jeg egentlig ret ligeglad med,  om du (som er 14) eller visse andre herinde, ikke gider at læse mit indlæg. Efter 10 år som tekstforfatter i reklamebranchen ved jeg, at det ikke er hverken professionelt eller sagligt at bilde folk ind, at de kan lære at skrive et salgsbrev på kort tid. Det er simpelthen dybt utroværdigt medmindre, at eleven har et ganske særligt talent. For min skyld kan du og dem, der ellers ønsker det, smide penge ud på et "kursus", hvis det er det, man ønsker.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

TT Tekstforfatter:

Simon, nu er jeg egentlig ret ligeglad med,  om du (som er 14) eller visse andre herinde, ikke gider at læse mit indlæg. Efter 10 år som tekstforfatter i reklamebranchen ved jeg, at det ikke er hverken professionelt eller sagligt at bilde folk ind, at de kan lære at skrive et salgsbrev på kort tid. Det er simpelthen dybt utroværdigt numindre, at eleven har et ganske særligt talent. For min skyld kan du og dem, der ellers ønsker det, smide penge ud på et "kursus", hvis det er det, man ønsker.

 

Har du, på de 10 år lært at læse?
Du svarer på Hans' signatur, der intet har med denne tråd at gøre.  Du afsporer en tråd, der handler om noget helt andet. Som Simon siger: Skriv en privat besked til Hans, hvis du har noget at udsætte på hans tilbud.

I øvrigt kan det fandeme diskuteres om det er god sproglig stil  at bruge ordet "numindre", til en 14 årig. Jeg troede en god tekst handlede om at kende sin målgruppe og kommunikere til den. 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Kære Hans,

Man lærer da ikke nogen at skrive sit eget salgsbrev på kort tid!? At blive en dygtig og indsigtsfuld tekstforfatter er et håndværk som at uddanne sig til at blive en dygtig bankmand, revisor eller håndværker. I reklamebranchen siger man, at der typisk går 5 år, før man tilnærmelsesvis er "færdiguddannet". At få forståelse for mekanismerne bag en fængende og konceptbaseret overskrift er ikke noget, man bare lige lærer. Det er altså ikke et troværdig tilbud fra en såkaldt professionel tekstforfatter som dig selv.

Lidt sjovt at du snakker om at  folk er efter dig og negative overfor dig, og så kommer du med så irrelevant et indlæg i en tråd som omhandler noget helt andet. Det kan da kaldes for manglende dømmekraft!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Hej Lone,

Jeg har ændret det til "med mindre". Pointen er, at jeg i dette tilfælde er fløjtende ligeglad med at henvende mig til en 14-årig. Du har naturligvis fuldstændig ret i, at tråden handler om noget andet, men når Hans vælger at kommentere med et utroværdigt tilbud vedhæftet, og han ovenikøbet er en "kollega", så bliver jeg sgu galt, fordi det er skadeligt for mit og hans erhverv, og så reagerer jeg, hvadenten du eller visse andre kan lide det.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Simon, nu er jeg egentlig ret ligeglad med,  om du (som er 14) eller visse andre herinde, ikke gider at læse mit indlæg. Efter 10 år som tekstforfatter i reklamebranchen ved jeg, at det ikke er hverken professionelt eller sagligt at bilde folk ind, at de kan lære at skrive et salgsbrev på kort tid. Det er simpelthen dybt utroværdigt medmindre, at eleven har et ganske særligt talent. For min skyld kan du og dem, der ellers ønsker det, smide penge ud på et "kursus", hvis det er det, man ønsker.

Og kalder du dine indlæg i denne tråd professionelle?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hej Lone,

Jeg har ændret det til "med mindre". Pointen er, at jeg i dette tilfælde er fløjtende ligeglad med at henvende mig til en 14-årig. Du har naturligvis fuldstændig ret i, at tråden handler om noget andet, men når Hans vælger at kommentere med et utroværdigt tilbud vedhæftet, og han ovenikøbet er en "kollega", så bliver jeg sgu galt, fordi det er skadeligt for mit og hans erhverv, og så reagerer jeg, hvadenten du eller visse andre kan lide det.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Hej Thomas

Hvor ser du et utroværdigt tilbud fra Hans?

Og hvorfor må man i det hele taget ikke komme med et tilbud? Er det ikke det, der er formålet med Amino? At drage fordel af andres evner samt give ud af ens egne "guldkorn"?

Tror, at denne lille afsporing stopper her. Såfremt nogen vil diskutere i samme bane, så gør det da venligst på mail :o)

------------------------------------------------

Simon Mørch: Du kunne jo eventuelt få lavet nogle foldede visitkort, og lave et eller andet spøjst? Gennemsigtige plastic visitkort kan også være super fede. Tænk kreativt - hør, om Lone har nogle ideer til det (det er jo trods alt hende der designer det, så hvorfor ikke spørge hende? Wink).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

....ovenikøbet er en "kollega", så bliver jeg sgu galt...

Hvad, bliver du en gris? Eller stavede du forkert?
Jeg ved sgu ikke helt, hvad der ville være værst. 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke til TT med Danmarksmesterskabet i tråd-afsporing, som så kan komme på hylden med tekstforfatternes klubmesterskaber i uprofessionalisme. 

-Karsten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

TT Tekstforfatter:

....ovenikøbet er en "kollega", så bliver jeg sgu galt...

Hvad, bliver du en gris? Eller stavede du forkert?
Jeg ved sgu ikke helt, hvad der ville være værst. 

Hahahaha Yes No comment ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)