Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Jeg har lige været til affiliate konference i London og her fik jeg et som jeg stadig kan huske fra vanguard seo - http://www.vanguardseo.com/ selve det gule skjold er skåret ud i den ene ende + at det var tilføjet AKA GaryTheScubaGuy under hans navn og derefter hans title Managing Director

Fedt nok Smile

Ses vi den 12/12 i år?

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal selvfølgelig stå:

 Jeg er 14 og har en mill.
Du er 40 og har NADA.
- Vil du handle med mig???Devil

- og så noget med et får i en lagkage med 14 lys. Cake

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Nillerrune:

Jeg har lige været til affiliate konference i London og her fik jeg et som jeg stadig kan huske fra vanguard seo - http://www.vanguardseo.com/ selve det gule skjold er skåret ud i den ene ende + at det var tilføjet AKA GaryTheScubaGuy under hans navn og derefter hans title Managing Director

Fedt nok Smile

Ses vi den 12/12 i år?

Nej, jeg kan desvære ikke komme hjem den weekend

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Anders Christensen:

TomClausen:

Hvad med cd visitkort, du kan smide i pc'en og dit website kommer op online!?

set dem i firkantet version samme størrelse som kreditkort og der afspilles uden problemer

De er super smarte for os mac-brugere - Der fungerer de fint som beercoastere og cirka intet andet.

Hint : De kan ikke gå i et slot-in drev som alle macs er udstyret med nu om dage..

Synd for de 8% der bruger MAC :-) men de vinder mere og mere marked, steget med 4% på 3 år!! 

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejede på et tidspunkt at eloksere nogle 0.5-1mm tynde aluminiums plader i forskellige farver eller blot sorte, også få dem graveret med firma logo osv.

Det kunne se super fedt ud. Måske det var noget?

Overvejede også at gøre det i hærdede glasplader, men det blev for besværligt da de skal have en vis tykkelse for at overleve at folk evt. sætter sig på dem når de ligger i baglommen. Og rende rundt med 50 af dem på sig vil fylde en del :P

Men udover det ville blære effekten være maks.

Og prisen ville også være temmelig høj pr. kort.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det ville se skideodt ud med aluminium elokserede visitkort, men ikke godt for miljøet er jeg bange for, så hvis man kunne få folk til at beholde visitkortet og bruge det istedet for at smide det væk så ville det måske være et hit.

-det kunne være en kalender trykt på bagsiden ?
-isskraber måske?
-bordskåner? 

sikkert meget andet det kunne bruges til , hmm!??

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et visitkort graveret i glas, eller et elokseret aluminiums visitkort graveret, vil visitkortene nok blive gemt forholdsvis længe. - Da det er så unikt vil folk have svært ved at smide det ud.

Dette gælder naturligvis kun hvis man ikke kaster dem i grams, til folk uvedkommende for det man foretager sig.

Men hos en potentiel kunde vil det helt klart have en wow effekt. - og ikke blive glemt foreløbig.

Hmm... Måske man skulle starte en mini produktion op :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Lisbjerg:

Med et visitkort graveret i glas, eller et elokseret aluminiums visitkort graveret, vil visitkortene nok blive gemt forholdsvis længe. - Da det er så unikt vil folk have svært ved at smide det ud.

Dette gælder naturligvis kun hvis man ikke kaster dem i grams, til folk uvedkommende for det man foretager sig.

Men hos en potentiel kunde vil det helt klart have en wow effekt. - og ikke blive glemt foreløbig.

Hmm... Måske man skulle starte en mini produktion op :)

Tænker det samme , kunne være sjovt at teste med en miniproduktion  :-) haha cool visitkort for metal virksomheder anyway(og en hel del andre også)!!

 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Kære Hans,

Man lærer da ikke nogen at skrive sit eget salgsbrev på kort tid!? At blive en dygtig og indsigtsfuld tekstforfatter er et håndværk som at uddanne sig til at blive en dygtig bankmand, revisor eller håndværker. I reklamebranchen siger man, at der typisk går 5 år, før man tilnærmelsesvis er "færdiguddannet". At få forståelse for mekanismerne bag en fængende og konceptbaseret overskrift er ikke noget, man bare lige lærer. Det er altså ikke et troværdig tilbud fra en såkaldt professionel tekstforfatter som dig selv.

Mvh

Thomas Thomsen , Tekst / Koncept

www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Kære Hans,

Man lærer da ikke nogen at skrive sit eget salgsbrev på kort tid!? At blive en dygtig og indsigtsfuld tekstforfatter er et håndværk som at uddanne sig til at blive en dygtig bankmand, revisor eller håndværker. I reklamebranchen siger man, at der typisk går 5 år, før man tilnærmelsesvis er "færdiguddannet". At få forståelse for mekanismerne bag en fængende og konceptbaseret overskrift er ikke noget, man bare lige lærer. Det er altså ikke et troværdig tilbud fra en såkaldt professionel tekstforfatter som dig selv.

Mvh

Thomas Thomsen , Tekst / Koncept

www.tt-tekstforfatter.dk

 


Hej Thomas,

Send ham en mail - vi andre gider ikke høre på at du ikke synes at hans tilbud er dårligt - det er iøvrigt rigtig godt.

 

 

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)