Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bil til vognmandsfirma

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

lind:

et regnstykke der er et skud i tågen er mere vildledende end vejledende.

Det koster ikke 3000 om måneden at forsikre en sådan bil, det koster en lastbil til 2 mio, og det er jo ikek prisen på en sådan bil...dertil kommer at der ikke står om hans kal forsirke godset..

der er ikke rep for 4000 om måneden på en ny bil, det er nærmest udgifts neutralt de første to år,

leas bilen med service kontrakt de første to år, så ved du præcis hvad dine udgifter er.

Men hvis du er helt smart så kontakter du et leasing selskab, og høre om de har ngoel biler stående der opfylder dine behov...

Leasin selskaberne har tonsvis af bile lastbil og andet udstyr stående, som de har måtte tag tilbag.

Så gør lidt benarbejde

 

Udbetalign på leasing ligger imellem 10-20 %, afhængig af alder på køretøj, og ofte om de kender dig.

 

Hej nu bliver det jo godt nok en diskosion om kring dette her

jeg spurte bare om der var en eller anden der var god til at lave en forratningsplan og buget og ikke om alt med at jeg skal købe gamle biler det gider jeg ikke jeg har alle mine år kørt i gamle biler nu synden jeg jeg bare for en gang skyld at jeg vil havde en ny bil men det kan jeg da godt læse mig fram til at det er der ingen der vil hjælpe mig med men bare købe brugt bil

jeg er så træt af kun at køre i ander brugte biler kan i ikke forstå dette så skal i ikke svar forde det var ikke det jeg spurte om med henstn havd jeg skal købe og alt ander i ander jo ikke hvordan jeg for forsikret min bil vel og i ved heller ikke hvad aftaler jeg har med kurergruppen men i pisker jo en stæmnig op og i vil jo heller ikke hjælpe sådam en brance den er for farlig som selvstændig

mvh

Søren

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du lige skulle klappe hesten, det er ganske udmærkede råd du får her, og uhyre relevante for dit budget. Husk budgettet er det aller vigtigste.

Og jeg vil stille mig i koret og sige prøv at få en nyere bil fra et leasingselskab, du kan garantere får en 1-2 år gammel, med kæmpe rabat eller på super favorable vilkår, grundet de mange konkurser for tiden.

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige i dag undersøgt priserne fra et leasingselskab i dag om jeg køber en de har på lager eller om jeg går ned til en for handler er prisen om måneden den samme og der skal lige siges at de har ikke sådan en bil på lager jeg skal bruge værken med lift eller farve passer hvad jeg skal bruge

 

mvh

Søren

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)