Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bil til vognmandsfirma

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoér

Jeg søger den der er god til at lave en forratingsplan til mit vognmandsfirma jeg har lige nu en kassevogn men dem jeg kører for har sagt til mig at for jeg kan få de gode turer skal jeg skalffe mig en bil med lift og en størlse af 8 pallers plads

jeg skal jo så i banken og havde en kassekridt og der for skal jeg bruge en forratingsplan men jeg er ikke skide god til at formulere mig i skrift da jeg er ordblind

nu er jeg garntert kørsels og en god intjening på mellem 35000 - 50000 kr. ved Kurérgruppn Vest i Fredericia

hvis jeg får det til at gå op i en højer enhed så skal den kassevogn jeg har nu ud og kører med aviser og der har jeg allere en aftale med en der hedder Jan Møgelbjerg og vil søge ind ril blad kompaniet i Kolding

er der dem der kan hjælpe mig bliver jeg glad

 

MVH

LS-Transport                                                                                                                                                              

Søren Christensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal vel også bruge nogle budgetter i banken...idet du næppe kommer langt der kun med en forretnings-

plan!

 

/peter 

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Ja det skal jo også men jeg har forsøgt at lave et på min pc ved ikke om det er nok ellers ved jeg ikke hvordan jeg gør det så

har nok brug for hjælp til dette også

 

mvh

ls-transport

Søren Christensen

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

LS-Transport:

hej Aminoér

nu er jeg garntert kørsels og en god intjening på mellem 35000 - 50000 kr. ved Kurérgruppn Vest i Fredericia



Hej Søren er det indtjening eller omsætning de kr. 35000-50000, formoder det er pr. md. hvis det er omsætning, så ville jeg starte med revisoren, da det ikke er særlig meget hvis du selv skal afholde alle omkostninger. (diesel, forsikringer, løn, rep. og service på bilen, revisor),

Held og lykke med projektet.

Thomas

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med at lease en vogn?

Det koster 25-30.000 kr. i engangsydelse, og dem kan du sikkert lettere få fat på.

Når man har garanteret fast kørsel er leasing et godt alternativ, det kunne du jo tage en snak med en forhandler om.

Michael Sørensen

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael S:

Hej

Hvad med at lease en vogn?

Det koster 25-30.000 kr. i engangsydelse, og dem kan du sikkert lettere få fat på.

Når man har garanteret fast kørsel er leasing et godt alternativ, det kunne du jo tage en snak med en forhandler om.

Michael Sørensen



Lease eller leje er stort set 2 sider af samme sag, der er forskel på hvem der ejer det, men det du skal ligge i udbetaling er ved de fleste leasing udbydere det samme som hvis du laver det som et lån.

Lån eller leasing vil formentlig være under kr. kr. 500 i forskel pr. md. alt efter hvilken scrapværdi og løbe tid blien sættes til.

Et lille regnstykke :

omsætning bil 1.md                             kr. 50.000 /  164 timer af. kr. 300

Afdrag/leasing                                                       kr. 5000
Brændstof                                                               kr. 7000
Forsikring                                                               kr. 3000
Diverse                                                                    kr. 2000
Administration/telefon                                          kr. 2000
Rep./vedligehold                                                   kr. 4000

Total udgifter inden løn                                      kr. 23000

Løn (164 timer*120)*1,35                                kr. 26.568

Med dette regnstykke er de kr. 50.000 lige nok til at holde hjulene kørende, hvis time prisen falder, eller der er færre timer vil der formentlig være underskud eller indehvaveren skal tage det af egnen løn.

Min forudsætninger for regnstykket er fra det indblik, jeg har fra drift af gammel varervogn samt udgifter forbundet med at drive forretning i øvrigt.

Men nogle kunne måske give deres besyv med. Peter revisor har måske en kommentar til om tallene er helt ud i skoven.


Thomas

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er vel ingen rep/vedligehold på en leasing bil?

Når der er så lidt at give af som ved denne omsætning, - er det jo netop de små marginaler der udgør hele forskellen. I første omgang handler det om at få de bedre ture, og så bruge meromsætningen til at konsolidere firmaet.  

/Michael

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor ikke bare købe en gammle daily m lift?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

hvorfor ikke bare købe en gammle daily m lift?

Hej

jeg kan ikke bare komme med en gammel bil den skal helst være max 2 år gammel

det er også min plan at gå ud og lease en bil med servis kontrakt på så denne udgift er væk og jeg beholder den fort transit jeg har nu og den skal jo ud og kører noget andet så som avis eller noget trede med min kone bag rattet

jeg drømmer jo at prøve at få en hel ny bil da det har jeg aldrig prøvet før

og der er jo der for jeg skal bruge en forratings plan og buget til at jeg kan gå ned i banken og få en kassekridt til udbetalingen på en ny bil

mvh søren

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

et regnstykke der er et skud i tågen er mere vildledende end vejledende.

Det koster ikke 3000 om måneden at forsikre en sådan bil, det koster en lastbil til 2 mio, og det er jo ikek prisen på en sådan bil...dertil kommer at der ikke står om hans kal forsirke godset..

der er ikke rep for 4000 om måneden på en ny bil, det er nærmest udgifts neutralt de første to år,

leas bilen med service kontrakt de første to år, så ved du præcis hvad dine udgifter er.

Men hvis du er helt smart så kontakter du et leasing selskab, og høre om de har ngoel biler stående der opfylder dine behov...

Leasin selskaberne har tonsvis af bile lastbil og andet udstyr stående, som de har måtte tag tilbag.

Så gør lidt benarbejde

 

Udbetalign på leasing ligger imellem 10-20 %, afhængig af alder på køretøj, og ofte om de kender dig.

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)