Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogføring af hjemmeside hvilke konto?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt lidt men har ikke rigtig kunne finde noget så jeg spørger lige. jeg har købt en hjemmeside og har tænkt mig at få bygget videre på den løbende. hvilke konto skal det bogføres under? er det markedsføring? jeg bruger C4

mvh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvor meget har du givet for hjemmesiden?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor ligger skællet?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen jeg tænker bare på, alt afhængig af pris, om det kunne være forsvarligt at aktivere den, og så

afskrive på den rent regnskabsmæssigt..........men hvis vi taler under 25.000 ville jeg udgiftsføre den f.eks.

som en EDB-software omkostning.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dine svar!

og hvis det nu løber over 25000,-kr i løbet af året?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så ville jeg aktivere, og afskrive over 3-5 år.

Men afhænger af en konkret vurdering.

 

 

/peter

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

så hvis man køber en hjemmeside til 20000kr og så løbende laver forbedringer og lign. kan man så forstille sig at det ville være fint nok at skrive de 20 på som edb udgifter og så afskrive alt ekstra eller skal det måske være omvendt eller kun en af delene?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej...jeg tror at du misforstår mig.

Hvis du nu f.eks. køber en hjemmeside til 200 tkr........ville jeg nok ikke udgiftsføre disse 200 tkr., men afskrive

over f.eks. 3-5 år............!

Skattemæssigt vil der jo være fuld fradrag.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm ok

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)