Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af egen E-handels hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger bud på hvor man kan få lavet en web shop som minder en lille smugle om trendsales.dk, og en ca. pris for dette.

 

Håber i har nogle gode forslag til os, da vi ikke har så store erfaringer med dette.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg vil meget gerne sende dig et tilbud på selve designet, hvis du er interesseret? Jeg har før designet shops, så jeg ved, hvad der kræves. Men jeg vil gerne vide lidt mere om projektet først, hvis det kan lade sig gøre? Skriv til mig på  iben_louise@teapot-graphics.dk eller ring på 6179 4133, så tager vi en snak om det.

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Trendsales.dk er da ikke en webshop?
Men en side, hvor du kan købe/sælge/bytte nyt og brugt tøj.

Tror i skal skrive en kravspecifikation ellers kan i få svært ved at sammenligne priserne i modtager og de kan blive MEGET højere idet i måske mente at nogle ting var med i prisen, mens programmøren ikke mente det. Med en kravspecifikation er i sikker på, at det hele er på plads og hvad der blevet givet tilbud ud fra.

Amino har lavet en ny funktion, hvor du kan oprette opgaver og finde en til at lave dem - tjek det ud her http://www.amino.dk/freelancer/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger i en webshop eller et "aktions site"?

Vil I sælge produkter til jeres kunder, eller skal jeres brugere kunne sælge produkter til andre brugere?

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

det er meningen det skal være fra bruger til bruger :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En løsning der lægger sig tæt op af Trendsales er rigtig dyr... Hvilken pris afhænger nok af om det skal være en 100% kopi eller om du vil undvære nogle funktioner...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu afhænger prisen selvfølgeligt rigtigt meget af den specifikke funktionalitet, og der skal nok ikke herske nogen tvivl om at trendsales har smidt flere millioner i udviklingen af deres site.

Det sagt så tror jeg faktisk at vi for en 150.000 kr. kunne lave en fornuftig platform, der understøtter den væsentligste funktionalitet. Det er selvfølgeligt et meget løst overslag, hvis du har en konkret kravspecifikation, vil jeg gerne prøve at kigge på et mere præcist bud.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Det sagt så tror jeg faktisk at vi for en 150.000 kr. kunne lave en fornuftig platform, der understøtter den væsentligste funktionalitet. Det er selvfølgeligt et meget løst overslag, hvis du har en konkret kravspecifikation, vil jeg gerne prøve at kigge på et mere præcist bud.

Mener du det helt seriøst at du kan holde det omkring det beløb? Jeg ville have gættet på 250.000 kr + det løse til tilpasninger mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en stor del af www.nemfamilie.dk og 150.000 kan ikke gøre det. Vi er nok oppe i omkring 200.000 alt efter hvilke features der skal være med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Jeg har lavet en stor del af www.nemfamilie.dk og 150.000 kan ikke gøre det. Vi er nok oppe i omkring 200.000 alt efter hvilke features der skal være med.

Tror du ik et site som Trendsales er dyre? Betalingssystemer, brugertingene mm vel ik helt billig at få lavet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)