Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ranking - søgeord

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er novice med stort N.

Jeg har re. andre indlæg her i forumet prøvet Seosupporter.com - og ser at min ranking (google.dk) på ordet motorbåd er meget dårligt i forhold til fx. sejlbåd, motorsejler og andre ord der burde lede tanken hen på min webside www.scanboat.com -

? - hvad er det lige jeg bør gøre for at få en bedre placering når der søges på ordet motorbåd?

Har I et har forslag eller gerne flere?

Er der andre kommentarer til hvad jeg burde gøre på www.scanboat.com - for at forbedre min placering på google så sig endelig til -

På forhånd tak for alle input.

mvh
Per Krabbe / scanboat.com

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Din side er slet ikke søgemaskine-optimeret - det hele er faktisk lidt noget rod, hvad det angår. Dine meta titles og descriptions er ofte alt for lange og ikke relevante, for de produkter, du forsøger at reklamere for, og så er det altså svært for google at finde dig. Jeg må anbefale dig at downloade den gratis light-udgave af SEO-LEX, som du finder på Thomas Rosenstands side om søgemaskineoptimering

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Og når du har læst Thomas Rosenstand's light udgave, så køb den fulde :-)

Læs også Mikkel Demib's bog http://seo.demib.dk/ og køb evt. også den fulde version.

Så er du allerede godt igang med en højere placering Cake

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indlæg. Kunne du ikke være lidt mere konkret - og give mig et par eksempler på hvor Meta Titles og descriptions er for lange og ikke relevante - det ville hjælpe mig meget - 

Meget gerne på annoncesiderne - for det er vel der hvor jeg skal bestræbe mig på at være så optimal som mulig eftersom det er primær indholdet for siden -

På forhånd tak

Per Krabbe

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har brug for noget seriøs segmentering. Du kan ikke forvente at ranke godt med 15 ord på samme side, her er du nød til at lave undersider der er mere emne specifikke.

Istedet for at have 1 side med 15 søgeord skal du altså optimalt have 15 sider med 1 søgeord på hver.

Ud over dette bør du finde ud af hvilke ting google rent faktisk kigger på og hvikle ting der har værdi. Det er tydeligt at du er novice med stort N som du selv siger.

Vil også anbefale dig at læse de gratis vesioner der er af seo-lex og seo 2.0

Disse to bøger vil give dig et rigtig godt indblik i hvordan seo virker, og hvad der skal kigges på . Du kan så vurdere om det er noget du selv vil kaste dig over, og købe en af de fulde versioner.  Ønsker du at betale dig fra det vil de to gratis versioner give dig en solid bund af viden til at vælge det rigtige.

Der er så meget at gå igang med på din side at du er nød til at starte helt fra bunden. Det er den eneste måde du vil opnå et ordenligt resultat.

baby steps Yes

læs evt også de mange indlæg der er her på amino, de vil uden tvivl også have en masse viden der er ny for dig.

 

Et lille start tips til dine titles er at holde dem på under ca 65 tegn og have de vigtigste ord først.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare det at der står copyright 2005 i bunden af din side siger jo en del.. ;-)

 

Som andre også nævner så er der godt nok meget at gå i gang med skal jeg love for. Hvis du fx vil finders på søgeordet motorbåd så siger det sig selv at ordet skal fremgå på din hjemmeside, og det gør det bestemt ikke i en særlig høj grad.

 

Jeg tror også at det vil være en god ide hvis du sætter dig ned med en bog og læser lidt om SEO eller finder en person som du kan snakke med som kan hjælpe dig i gang. :)

 

Mvh

 Anders

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt komme med små fif til, hvordan du kommer videre, men du får bare ikke specielt meget ud af det, før du har læst dig til en basal viden om, hvordan søgemaskineoptimering fungerer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Jeg er novice med stort N.

Jeg har re. andre indlæg her i forumet prøvet Seosupporter.com - og ser at min ranking (google.dk) på ordet motorbåd er meget dårligt i forhold til fx. sejlbåd, motorsejler og andre ord der burde lede tanken hen på min webside www.scanboat.com -

? - hvad er det lige jeg bør gøre for at få en bedre placering når der søges på ordet motorbåd?

Har I et har forslag eller gerne flere?

Er der andre kommentarer til hvad jeg burde gøre på www.scanboat.com - for at forbedre min placering på google så sig endelig til -

På forhånd tak for alle input.

mvh
Per Krabbe / scanboat.com

 

Når du linker, så gør sådan her: motorbåd istedet for www.scanboat.com, det er da ihvertfald en start Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarene - jeg må igang med at læse.

mvh
Per Krabbe

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Embarrassed med afsæt i at det næsten ikke kunne bliver dårligere - så lad mig lige få en melding nu vedr. www.scanboat.com -

Eller har jeg TOTALT! misforstået ?

Til de der henviser til bøger - så må jeg med skam meddele at jeg har ikke læst i dem endnu. Jeg håber at der er en vis mand der giver mig et godt råd.

Wink

mvh
Per Krabbe

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)