Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er fantastisk at være Iværksættere [:D]

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa.

 

Det er bare mig, Glenn.

 

Jeg tænkte på, hvordan går det med dig som iværksætter ?

 

Har du forsat din drøm om succes og tænder tanken dit drive, så du forsat brænder for at blive den bedste inden for dit område ?

 

Er det ikke fedt, at brænde for sin egen virksomhed ?

Er det ikke fedt, at brænde for at stå op om morgen, for at skabe sin egen verden af succes ?

Er det ikke bare fedt, at være iværksætter i dag ?

 

Kan du huske den gang, du drømte om at tag chancen - bryde den danske jantelov og skabe personlig succes selvom alle rystede på hovedet af dig. Du tog chancen, du startede og nu udlever du den drøm, de andre drømmer om hver nat.

 

Super flot af dig, og jeg håber, at du er stolt af dig selv, for det er ikke en let ting at bryder med normerne.

 

Hvis du ser borte fra de udfordringer der ligger foran dig i dag, og stopper op og kigger på dig selv. Så se lige alle de ting du har opnået som iværksætter, læg mærke til al den viden og erfaring du har idag, som du altid vil kunne bruge, uanset hvordan fremtiden udvikler sig. Fedt ikke ?

 

Det gør ikke noget man er lidt selv-fed i dag, for hvor mange i din familie og i din omgangskreds har opnået det, som du har på egen hånd ?

 

Klap dig selv på skulderen, du fortjener det her fra.

 

Ja, det kan godt være at det ikke er helt nemt at være dig, men livet generelt har sine udfordringer, ikke sandt? Men dig, du hænger jo i og har ikke givet op, ligesom som mange andre iværksættere. Det er super sejt af dig, for hvem siger ikke at om 12 måneder, så vælter indtægterne ind ad din dør.

 

Fu.. janteloven og skab dig selv en ekstra indtægt idag :o)

 

Jeg sender hermed et kanont skulder klap til Jesper Riel, vupti farmen, fra www.Team-annasminde.dk da han har fået vildt meget gang i sin helt nye Ebutik.

 

Hvem har du lyst til at sende et kanont skulder klap til i dag ?

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

God og varm læsning... Jo jeg skal tage det til mig  - igen... Jeg vil gerne stå op og komme videre.. Men efter en konkurs med tidligere selskab (ikke afsluttet) er det vanvittigt ikke at kunne komme videre - hurtig nok - alene p.g.a. finansering til at købe råvarelager hjem, selv om man har ordrer liggende for små 100.000,- excl. moms.. 

Det er fedt at have sit eget og selv bestemme arbejdsområderne - men det er ikke fedt at være fastlåst.

 

mvh.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Det er sku da nogle ord der vækker smil, glæde og en lyst til fortsætte sin drøm. Det er de ord man skal starte op på. Du har et liv og du har en drøm. Gør noget ved det. At turde træde et skridt frem og turde gøre alt det alle andre kun drømmer om. Er helt sikker på at iværksættere får meget mere indhold i deres liv, fremfor dem der står op og acceptere at deres liv er som det er og ikke gør noget ved deres drømme.

:-) Dorthe

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

janteloven findes ikke, det er en undskyldning andre folk bruger når der bliver stillet kritisk spørgsmålstegn ved dine ideer eller succes. Det er folks egen usikkerhed på dem selv, der holder dem tilbage.

Accepter din egen succes (og fiaskoer) - så kommer andre også til det.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super dejlig læsning Glenn :)

Jeg valgte selv for nylig og tage springet og gøre min drøm til virkelighed som nystartet iværksætter.

Jeg finder en unik inspiration i at lave mine egne projekter. Lige nu er jeg ved at ligge sidste hånd på vores første produkt, et kærligheds og parforholdsspil KissMe! Så glæder mig bare til fremtiden og til at gøre min virksomhed stor og stærk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen.

Det lyder super spændende Nicolaj Yes

Held og lykke med spillet og et kæmpe skulder klap dig Big Smile

klap dig selv på skulderen .. he he he

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)