Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbsportal - kender i til én?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminos,

Al den snak om alibaba.com får mig til at tænke på, om der eksisterer en dansk indkøbsportal med danske virksomheder - a la alibaba.com, asiansources.com og lignende.

Asiaterne er åbenbart gode til at lave den slags kollektive online udstillingsvinduer - har vi virkelig ikke noget der minder om det? Jeg kan ikke komme i tanke om noget dansk der ligner...

Ellers var der en god ide til én der har mod på et kæmpe arbejde

/Carsten
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blank :)
Idéen er meget god og det er noget jeg ofte gerne ville have haft. Måske man dog skulle udvide den til en europæisk (men eventuelt landeopdelt) portal hvis det var, for at opnå et lidt større marked end "lille" Danmark?
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/19/2005 1:36:22 PM Forfatter:Carsten Jacobsen Ellers var der en god ide til én der har mod på et kæmpe arbejde /Carsten


Jeg har faktisk også selv overvejet noget lignende tidligere, men har ikke midlerne pt. Jeg tror at konceptet med den rette udvikling kunne have et stort potentiale.
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er faktisk lige kommet en portal hvor man som kunde kan lægge en "bestilling" - og leverandører kan byde.  De forskellige bud (fra de forskellige leverandører) er synlig for andre leverandører - således man som leverandør kan se hvad de andre har budt ! Herefter er det så op til kunden om han vil købe ..
 
Så et indslag i TV om denne ... men kan selvfølgelig ikke huske navnet på den ..   
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes en erhvervs portal med en meget pæn omsætning – det går virkeligt stærk for dem. Den har været omtalt flere gang i diverse media i sommers. Jeg kan desværre ikke finde navnet på den. Det var en af de dygtige erhvervsmænd, som overtog den konkurs nær portal. Portalen var et samarbjedsprojekt mellem Den Danske Bank og andre store aktører på markedet. Men portalen henvender sig primært til det offentlige indkøb.  

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, tak, Martin. Det er nemlig den, jeg mente.   

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

åh ja, jeg har også selv hørt om gatetrade.dk.

Jeg kan se at de også har eAuktioner. Jeg har hørt at flere og flere store virksomheder indbyder sine faste leverandører til en lukket auktion når de skal have udført en ny service, eller købe produkter. Det kan være alt fra auktioner på at levere rengøring til potteplanter. Interessant udvikling....
 
mvh Carsten
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen alle debatører...

Nu hvor selv jeg og min dårlige hukommelse er blivet mindet om DKs indkøbsportal gatetrade.dk, kunne det være interessant at høre om der er nogen af jer der har brugt/bruger portalen?

Have a nice day...

mvh Carsten
Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''s

Jeg kender lidt til området. Prøv også at kigge på logbuy.dk, dansk-inkoeb.dk, begge sites har eksisteret nogle år. Men området er meget svært at tjene penge på, det handler jo meget om kritisk masse og hønen-og-ægget.
 
Hilsner Henrik
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)