Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone head phones - er jeg blevet snydt??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har netop købt et sæt APPLE IPHONE MA850G/A STEREO headset hos www.mytrendyphone.dk til min Iphone 3GS. (pris kr. 739). Efter sigende skulle dette headset være markant bedre end det der originalt følger med til Iphone 3GS, men HOLD DA OP hvor noget bras! Det er uden sammenligning det værste headset jeg nogensinde har prøvet. Der er absolut intet andet end diskant heri, så mit spørgsmål er om I kender noget til www.mytrendyphone.dk og/eller om nogle af jer har købt dette headset og har andre erfaringer hermed? Som jeg ser det, så er der kun 2 muligheder: enten har de sendt mig noget ubrugeligt kopi-crap, eller også er headset´et defekt, så jeg må have fat i dem imorgen...

Er der nogen af jer der har købt dette headset, som har andre erfaringer end mig?

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte også et "apple" headsæt derinde sidste år, fik også tilsendt sådan noget bras der er er en skid værd..


Ejer af Loveshirt.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja? Er det mon et fup-firma?? Jeg skrev faktisk på bestillingen ordret: "Hvis headsettet ikke er 100% originalt Apple, så skal jeg ikke have det. Ikke noget copy!!", hvilket de ikke kommenterede. Jeg havde netop denne frygt, da jeg bestilte det. Jeg var bare træt af at spørge efter dette headset i Telia-butikkerne, for de havde stadig ikke fået det hjem, da jeg sidst spurgte.

De må have det i hovedet igen! Angry

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg kender ikke produktet, og kender kun mytrendyphone.dk af omtale, har ingen praktiske erfaringer med dem.

Men bl.a. af grunde som det du nævner der, formentlig at have købt det forkerte produkt - har vi hos Thomsen Telecom det der hedder "test af headset" før et eventuelt køb - og så kan man ovenikøbet ringe og snakke med os og få vejledning i valg af det rette produkt. Vi har 9 års erfaring i dette.

Jeg synteslige jeg blev nød til at smide salgstalen ind her i dette indlæg Big Smile

Håber ellers at alt er vel hos dig - og ligeledes at jeg får chance til at møde dig igen en dag.

Vi snakkes - god dag.

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt du nævner det :-) Jeg købte selv et headset derinde til min iPhone sidste år... Jeg modtog bare noget der overhovedet ikke virkede + det lignede ikke det jeg bestilte. Bestilte APPLE headset (design), fik noget tilfældigt... Den eneste lighed var den hvide farve.

Det samme med et bluetooth headset.. - Virkede heller ikke derindefra...

Dbh. Yngvi

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Vang Thomsen:

Hej Jørgen

Jeg kender ikke produktet, og kender kun mytrendyphone.dk af omtale, har ingen praktiske erfaringer med dem.

Men bl.a. af grunde som det du nævner der, formentlig at have købt det forkerte produkt - har vi hos Thomsen Telecom det der hedder "test af headset" før et eventuelt køb - og så kan man ovenikøbet ringe og snakke med os og få vejledning i valg af det rette produkt. Vi har 9 års erfaring i dette.

Jeg synteslige jeg blev nød til at smide salgstalen ind her i dette indlæg Big Smile

Håber ellers at alt er vel hos dig - og ligeledes at jeg får chance til at møde dig igen en dag.

Vi snakkes - god dag.

 

Hej Jacob
Hvis det havde været den type headset som du forhandler, jeg manglede, havde jeg helt sikkert også henvendt mig til dig, men nu var det specifikt et Apple headset til min Iphone, jeg gik efter. Desværre viste det sig at være et meget dårligt køb, så nu håber jeg bare at forhandleren vil yde mig en ordentlig service Big Smile

Jeg er sikker på at vi nok skal løbe ind i hinanden igen, engang i fremtiden Wink

Dbh
Jørgen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg har tidligere købt "Original HTC Touch Diamond 2 beskyttelses film" til min telefon hos dem. Da jeg modtog dem havde det slet ikke de rigtige mål.

Der var dog ingen problemer med at få pengene tilbage inkl. fragtomkostninger til returforsendelse.

 

Ole Stanstrup

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

Du sagde at du gav 700-noget kr. for dem?

- Du skulle taget at kigge på apple.com istedet :)

Her er de til 529kr. - direkte fra apple

 

Ja det fandt jeg ud af efterfølgende. Jeg har det sidste halve års tid ventet på at dette sæt skulle komme til DK, men Telia osv blev ved med at påstå at de ikke vidste hvornår det landede i dk. Havde indtil nu heller ikke set det på Apples webshop, så da jeg faldt over det hos mytrendyphone, så valgte jeg bare at slå til med det samme. Havde fra forskellige kilder hørt at det kom til at koste 8-900 Kr. når det kom til DK, men må så nu med glæde konstatere at det "kun" koster kr. 529. Jubii for det og øv for at jeg for en gangs skyld ikke tjeckede ordentligt op på priser osv inden jeg bestilte. Jeg var bare så glad for at jeg endelig kunne få dette headset. Damn!! Tongue Tied

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Sjovt du nævner det :-) Jeg købte selv et headset derinde til min iPhone sidste år... Jeg modtog bare noget der overhovedet ikke virkede + det lignede ikke det jeg bestilte. Bestilte APPLE headset (design), fik noget tilfældigt... Den eneste lighed var den hvide farve.

Det samme med et bluetooth headset.. - Virkede heller ikke derindefra...

 

Hej Yngvi
Mit headset var pakket ind i noget der grandgiveligt ligner original Apple indpakning, men igen, jeg har sat stakkevis af disse pakker i Thailand, så der findes masser af meget velignende kopier på markedet - i hvert fald dernede. Spørgsmålet er om der også har forvildet sig et sæt til DK Sad

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)