Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Exchange mail host søges - jeg er næsten hjemløs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-Aminoer

Ja, så er den gal igen. Atter en gang er det blevet fastslået at jeg er en meget aktiv (online) kvinde som har rigtig mange jern i ilden, og derfor skal jeg også følge med rigtig mange steder Big Smile

Jeg søger en mail host som kan håndtere mig og mine behov - og det er ikke helt for amatører.

Jeg modtager pt. ca. 16.000 mails om måneden i èn enkelt postkasse, og det er vist en del. Jeg har været vant til at modtage endnu flere men har nu droslet lidt ned Wink

For at være sikker på at kunne fortsætte min færden og aktivitet i fremtiden har jeg altså brug for en mail exchange host som kan tilbyde mig mailaktitet på min. 20.000-25.000 pr måned, og det er altså stadig bare èn postkasse vi snakker om.

Så har jeg et par andre som også modtager en del mails men slet ikke i samme omfang som den anden.

Er det dit firma der kan blive min næste samarbejdspartner eller kender du en der er kompetent til at varetage mine mailsudvekslinger i fremtiden, så giv lyd fra dig.

For ellers varer det vist ikke længe før jeg er hjemløs, og så er det ikke nemt at drive en online forretning.

 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale www.danskhosting.dk. De giver en fantastisk og hurtig support :)

Prøv at kontakt Steen. Han er kanon indenfor exchange.

 

Forsat god aften.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender en mail til mig med dit pladskrav og budget, så skal jeg se om mine samarbejdspartnere kan strikke et tilbud sammen der kan matche din budget og forventning.

Men Du vil først ha et svar fra mig i løbet af i morgen, for de har ikke åbent på dette tidspunkt af døgnet

post@sitec.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Jeg er sikker på vi kan hjæpe dig med alle dine mails :-)

Vi har stor erfaring med hosted exchange løsninger, men det kan jeg fortælle dig meget mere omkring.

Hvis du har et nr. vil jeg ringe i morgen ellers kan jeg træffes på 2238 2535.

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv lige at sende mig en mail med en bskrivelse af dine behov hvis der er yderligere. Vi driver et hostingcenter hvor vi kun lave individuelle løsninger små som store. Kunne godt tænke mig at kigge på sagen hvis du ikke har fundet nogen endnu. Så sende mig en mail eller ring 70208340

Med venlig hilsen

Micael Torp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)