Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRANK & CASPER SÆLGER UD - kritik at Klovn landingsside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil bliver en smule klogere på hvordan man evt. kan sælge mere på nettet, så kunne god nattelæsning måske være ebogen "e-pusher", den er fyldt med gode råd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad.

 

Syntes det kunne være en god ide hvis i kunne få sat en banner eller noget ligende op på siden hvor der står noget med, at hvis man bestiller en varer inde for klokken 12.00 f.eks vil den blive sendt den samme dag :)

Har set det på en anden hjemmeside hvor de havde det og jeg syntes selv af det var smart :)

 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de kvalificerede svar. Hvis andre har lyst til at deltage, er der et gratis KLOVN bokssæt  til bedste kritik

 


Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da også lidt :)

Jeg kunne godt tænke mig det var delt op i nogle bokse. Det hele flyder lidt ud i et, og har svært ved lige at skælne det hele fra hinanden.

Så kunne en kæmpe skovgrøn købsknap være super fedt.

Derudover mangler i også lige informationer om hvad forsendelse koster ved køb af flere styk.

Til sidst vil jeg anbefale en omstrukturering, af siden. Hvad med at lave en underside, der hed FAQ, og kopiere spørgsmålene ind? Og en anden underside hvor man kan læse om de forskellige afsnit?

Hold det simpelt, og nemt for køberen, det kan de fleste lide :)

Og nårh ja, i købsprocessen ville det være dejligt med en status, så man kan se hvor langt man er nået, og hvilke steps der mangler. Der er altid nogle der falder ud af købsprocessen, fordi de ikke ved hvor langt de er nået.

Held og lykke, og huske at poste et link inden i lancerer, og i har brugt alle vores fantastiske rettelser :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad,

Jeg har kun hurtigt skimtet jeres side igennem, men jeg faldt alligevel over et par ting:

 

  • Der mangler noget grafik på hjemmesiden. Jeg syntes det ser kedeligt og monotont ud.
  • Få sat en border på jeres tekstfelt til søge funktionen.
  • Søgeknappen ser mærkelig ud, hvorfor har i valgt det motiv?
  • Jeres topbanner, hvorfor er det en blanding af engelsk og dansk? det ser rodet ud.
  • Hvor lang er leveringtiden? Det ville være rart at det var oplyst på siden.

 

Jeg håber det kunne bruges.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvad gør I når I gerne vil sælge produkt nummer 2?

Lige nu ser det ud til at I har hardcodet jeres bestillingsside til "Klovn sættet": http://www.zentropa.dk/shop/indtast_informationer/. Er det ikke utroligt kortsigtet? Hvorfor hulen har I ikke smidt et standard shop system op istedet for at bruge timer på at kode jeres eget med alle de begrænsninger I får?

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

 

Gode pointer, som vi er opmærksomme på. Nogle gange arbejder man bare under tidspres, så det ikke altid er  de bedste, men hurtigste løsninger det starter med. 

 

Vh Amjad


Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad,

I får det hudløst ærligt. Dette er råd til at få jeres siden til at konventere bedre, for som sådan fejler den ikke noget. Jeg er i øvrigt ikke ekspert, men har en del erfaring i at konventere besøgende til salg.

Kritiske punkter:

- Alt for meget (ligegyldig) information, præsenteret på alt for meget
- Alt for meget andet man kan klikke på -
- Alt for dårligt grafisk opsat

Foreslag til forbedringer
- Hold informationen så mindst 90% er synligt på skærmen, uden at scrolle.
- Fremhæv det vigtigste: Alle sæsoner Klovn - Porto frit - pris
- Sælg med billeder / videoklip
- Hold det simpelt
- Hold zentropas hjemmeside ude. Lav en helt unik landingpage

Hvis du kigger på de landingpage der links til på http://avisabonnement-tilbud.dk og så på jeres, så er der en stor forskel. Jeg syntes i skal forsøge at lave en mellemting af det i har nu, og det som jeg linker til ovenover.

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv KLOVN landingpagen tæsk og bliv den lykkelige vinder af et komplet KLOVN dvd bokssæt. Sidste chance i dag.  http://www.zentropa.dk/shop/klovnbox.

Mange tak for de allerede uddelte tæsk!   

 

Vh Amjad


Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amjad,

Fandt i en vinder?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)