Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbedring af Page Rank

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sådan set 100% enig med de svar der ligger. Jeg vil dog gerne tilføje et lille aspekt til pagerank værdi, da jeg mener der er en fordel. Denne fordel har dog intet med din placering at gøre, men udelukkende noget med værdi at gøre.

En høj pagerank kan bruges til flere ting, en af dem kunne være at forhandle sig til noget med et andet site imod at du gav et link tilbage. Dette kan være en vare, reklame, adgang til data eller noget helt andet.

Der kan som sagt være nogen fordele i at have en høj pagerank, men ville nu også fokusere på min placering som det vigtigste.

Den eneste måde at få en højere pagerank er ved at modtage links fra sider der har højere pagerank en dig.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ops:

Den eneste måde at få en højere pagerank er ved at modtage links fra sider der har højere pagerank en dig.

Skal jeg fluekneppe lidt, så er det der ikke korrekt. Man kan godt stige fra f.eks. PR3 til 4 udelukkende på baggrund af links fra sider med PR0-3. Det kræver bare en del flere links.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil jeg give dig ret i, og du kan også trække den endnu længere ud.  Det vil bare kræve større kvantitet.

 

Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vildt fascinerende og lærerigt at læse med herinde, selvom man ikke driver virksomhed. Tusinde tak for de gode råd som kommer andre, herunder mig til gode!

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Sørg for at få lagt denne kode ind i din .htacces fil

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^yoursite.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.yoursite.com/$1 [L,R=301]

Den sørger for at google kun oplever dit domain én gang.

2. opret en google profil, det er et Pagerank 10 link direkte til dit site.

3. Gå efter Danske backlinks, alt andet er spild af tid, hvis du vel at mærke har et .dk

4. Skriv artikler, og upload dem til danske artikel databaser, gratisartikler.dk er fantastisk til formålet, men husk , det skal være en unik artikel, ikke en du allerede har på dit eget site.

5. Link ud fra din forside til High pagerank danske sites som omhandler netop dit emne, det giver god respons på google.

6. Kør google ads

7. Opret fansites på sociale medier og link til dit site. Opret en video om emnet på Youtube.com og link

8. Smæk i danske kataloger

9: Brug No follow kode på alle affiliate og reklame links på dit website.

10. Drink en kop kaffe mens du venter og opret et nyt site på en helt anden server og link .

Start nu forfra med det nye site fra punkt 10.

 

Mvh

Jonas Jørgensen
connect-media.dk (ikke online)

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

 

Jeg tillader mig at komme med lidt kritik til din liste med forslag til at forbedre PageRank:

Pkt. 2: Ved du med sikkerhed, at en Google profilside parser linkværdi? Og hvordan ved du det? Og har du set nogen profilsider med en PR på 10? Hvor?

Pkt. 3: Hvorfor tror du det? Hvad er der i vejen med et backlink til en dansk side fra f.eks. en fransk side?

Pkt. 6: Her behøver jeg ikke spørge - det er direkte vrøvl.

Pkt. 9: Hvordan skulle brugen af nofollow kunne forbedre PageRank?

Pkt. 10: Kaffe er en god ide!

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

j jørgensen:

1. Sørg for at få lagt denne kode ind i din .htacces fil

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^yoursite.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.yoursite.com/$1 [L,R=301]

Den sørger for at google kun oplever dit domain én gang.connect-media.dk (ikke online)

Her er det værd at bemærke, at du skal udskifte yoursite.com med dit eget domæne - ellers får du ikke meget ud af den.

j jørgensen:

 2. opret en google profil, det er et Pagerank 10 link direkte til dit site.

Præcis som Thomas er jeg også lidt skeptisk ang. punkt 2.

j jørgensen:


3. Gå efter Danske backlinks, alt andet er spild af tid, hvis du vel at mærke har et .dk

Jeg vil nu hellere også have et godt udenlandsk link, end et tilfældigt dansk link.

Det er rigtigt at .dk TLDet forbindes med Danmark. Men det kan nu også sættes op til .nu . com .biz osv forbindes med Danmark...

 

j jørgensen:

4. Skriv artikler, og upload dem til danske artikel databaser, gratisartikler.dk er fantastisk til formålet, men husk , det skal være en unik artikel, ikke en du allerede har på dit eget site.

Artikeldatabaser er rigtig gode - husk bare at oprette links med gode ankertekster i din tekst - du får intet ud af at skrive artikler, uden at du samtidig opretter nogle links i artiklen.

j jørgensen:


5. Link ud fra din forside til High pagerank danske sites som omhandler netop dit emne, det giver god respons på google.

Spørger du mig, vil jeg hellere linke hvad der naturligt falder mig ind. Det er det som jeg bedst har erfaring med, frem for en masse kunstige links.

j jørgensen:

6. Kør google ads

 

 

Google Adwords er et fantastisk annoncesystem som kan være godt at benytte. Men tro ikke at du opnår bedre placeringer i googles organiske del, ved at købe dig til annoncer!

j jørgensen:

7. Opret fansites på sociale medier og link til dit site. Opret en video om emnet på Youtube.com og link

Der er nu ingen direkte linkjuice i mange af de sociale medier - men det er nu godt alligevel. Links skaber flere links, så er du heldig opdager andre dit site på denne måde, så du senere kan få dofollowlinks med linkjuice til følge.

Youtube får du heller ikke meget linkjuice ud af - men det er godt til at få nogle videosøgleresultater frem (universal search)

j jørgensen:


8. Smæk i danske kataloger

Husk at spede din linkbuilding så du ikke kun satser på en enkelt eller to typer af links. Værdien af danske linkkataloger uddør som sagt langsomt.

 

 

Skulle jeg komme nogle punkter som der er vigtige at tænke over, vil det nok være:

1. Tænk i søgeord når du skriver tekstindhold. Sørg for at nævne søgeordet flere gange i samme tekst så du får en tilpas søgeordstæthed, og benyt gerne søgeordet først i din title.

2. Lav en kvalitetsside med unikt tekstindhold hver eneste dag, af en god længde.

3. Brug tid på intern linkbuilding

4. Prøv at skaffet et enkelt link dagligt af kvalitet.

 

Held og lykke

/ Emil Blücher

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)