Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter - partner søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en fyr på 27 fra Århus, som pusler med tanken om at starte egen virksomhed. Målet er at drive den på fritidsbasis indtil der kan genereres nok omsætning (indtjening) til at gå skridtet videre. Der er intet krav om hurtige penge, men derimod forventes der hårdt arbejde, lange nætter og den rette ide. 

Jeg er uddannet ingeniør og har herudover en HD, hvorfor den "teoretiske" del er på plads. Ligeledes har jeg en "basiskapital"

Jeg mangler dog en partner, som brænder ligeså meget for ideen om at starte selvstændigt og som kan sparre i forhold til den rette ide. 

Jeg har gjort mig en del tanker - hvad med dig?  

Der forventes 100% seriøsitet.   

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingeniør? Hvilket fagområde? og HD i hvad?
VIgtige detaljer for at ide og person kan mødes.

Mvh
Bertil Vrou Thomsen
www.sag-partners.dk

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du også skrive lidt mere om, hvad du selv kan tilbyde ift. ny virksomhed. Kan du fx. programmere o.lign.?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er mærkeligt at du ligger så stor vægt på at du søger en 100% seriøs og engageret partner, når dit indlæg her, mangler betydeligt med information om hvad du har tænkt dig, hvad du kan tilbyde, hvad du forventer fra din partner, hvad din partner kan forvente af dig, osv osv.

Jeg syntes du skulle bruge lidt mere tid på at lave et seriøst indlæg, hvor du søger en seriøs partner :)

Mvh

Alex Lisbjerg

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg leder efter en at starte en webshop op i DK med, og da der ikke rigtig er nogen i min omgangskreds af venner og familie der har tid eller lyst til at gå ind i det, vil jeg lige lægge en føler ud og se om der er nogen her på Amino der kunne være interesseret i at drive en webshop i partnerskab.

eksisterende webshop i UK: www.mycoolgadget.co.uk   -    new webdesign under construction: www.bugzlife.com/mycoolgadget

så shoppen i dk bliver: www.mycoolgadget.dk med det nye design og bliver oversat til dansk

Jeg søger efter en der brænder for at drive webshop og en der tidligere har haft erfaringer eller allerede driver en webshop men samtidig kan lægge 100% i projektet og visionen er at  være den førende i DK for disse varer.

Jeg er pt bosat i UK og er ved at være klar til at lancere vores super professionelle website her i UK og vi har allerede flere salg på den gamle hjemmeside med hvad jeg vil kalde et dårligt konverterende design der er begrænset af en template der lejes, så med den nye webshop ser vi mere professionelle ud og vil konvertere bedre samt være i stand til at få kunder til at vende tilbage med f.eks månedlige konkurrencer og specielle præmire månedligt for at signe op på newsletters.

Der skal ikke være nogle tvivl om at jeg er hamrende seriøs omkring dette projekt, jeg har flere uddannelser bag mig og sætter en ære i god kundeservice og godt håndværk og at kunne levere super gode produkter indenfor dette område.

Jeg leverer professionel website på dansk,domainname, domainhotel, logo, businesscards og sørger for SEO og al markedsføring i DK for webshoppen.

Jeg tilbyder for den rigtige person at stå for den daglige drift, ordremodtagelser og postforsendelser, samt indkøb for egne midler og salg af produkter i shoppen.

Al forarbejdet er lavet og jeg tilbyder udover fortjeneste af det daglige salg også 30% af firmaværdien vi får oparbejdet sammen.

Grunden til at det er 30% og ikke 50% er fordi det er min ide og mit initiativ og jeg har allerede investeret tid og penge i design af webshop,logo,produktsearch,businesscards og koncept generelt.

(For den rette kan der investeres i webshoppen/konceptet og vi bliver 50/50 partnere og alle udgifter/indtægter deles)

Glæder mig til at høre om nogle er interesseret i noget seriøs forretning og hvad i kan bidrage med af professionelle tiltag, venligst skriv her på Amino eller på mail@mycoolgadget.co.uk for mere info

vh Tom

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I har gjort mit indlæg til skamme, hvorfor jeg naturligvis vil uddybe det. At jeg skrev, at der forventes 100% seriøsitet skal ikke ses som en overlegen kommentar, men blot som en konstatering af, at jeg har erfaring for, at seriøsiteten kan svinge kraftigt. Derfor min tilbageholdenhed med for mange detaljer. Det er korrekt, at jeg ikke kan forvente seriøse svar uden at skrive et seriøst indlæg. 

Ringe seriøsitet er ikke tilfældet her og således vil jeg præcisere mit indlæg. Præciseringen kan forventes i løbet af de næste 12 timer.

Mvh

 

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hermed en tråd, som uddyber mit engagement og mine tanker omkring opstart af egen virksomhed.

Jeg har gjort mig en række overvejelser i forhold til, hvilket område der kan attraktivt at slå sig ned på - både i forhold til indtjening, men også i forhold til udfordringer i det daglige arbejde. Det skal indledningsvis nævnes, at listen ikke er udtømmende.

- Sourcing
Sourcing af bearbejdede emner til konkurrencedygtige priser fra udlandet:
Fra mit daglige virke i en produktionsvirksomhed ser jeg en række muligheder i opstart af et sourcing kontor i udlandet, som skal sørge for produktion af emner til den danske metalindustri. Virksomheden skal være bindeleddet mellem kunden og udlandet. Det rejser en lang række spørgsmål i forhold til emnetyper - skal det hovedsagligt være emner med mange mandetimer i, høj kompleksitet, simple emner, smejste komponenter, store konstruktioner, små konstruktioner, hvad skal være virksomhedens styrke i forhold til virksomhedernes eksisterende indkøbsafdelinger osv, kan der skabes præference for "miljørigtige" komponenter osv. Jeg har svaret på mange af spørgsmålene, men har naturligvis også stadig ubesvarede spørgsmål.  

- Handel / IT
1. Jeg har en række ideer til forskellige platforme, som kan lanceres på nettet som hjemmeside og være værdiskabende for de besøgende. Platforneme kan også sælges som programmer
2. Import og salg af diverse produkter. Produktet har jeg ikke defineret, men mulighederne er mange: FMGC, Designydelser,stålemner (perforede plader eksempelvis) mm.
3. Opkøb af mindre virksomheder og gensalg

Personligt lægger mine styrker i det kontaktskabende, salg, markedsføring, opbygning af relationer, strategiske overvejelser og problemløsning. Herudover har jeg et relativt indgående til maskinbranchen og maskintekniske problemstillinger. I forhold til IT ligger min styrke i beslutningerne bag produktet, herunder - hvad skal produktet kunne, brugerflade, design og hvad skal differentiere produktet, hvorledes gøres det nyskabende. Jeg har kun sparsomt kendskab til programmeringen bag.

Ovenstående kan stadig gennemhulles, og der kan sættes spørgsmålstegn ved mine tanker og detaljeringsgraden. Det er der plads til, så kom endelig med forslag og jeres tanker. Mit formål med indlægget er at komme i kontakt med en person (eller flere), som brænder for opstart af egen virksomhed og som ser muligheder. Hvorvidt det gøres 2 eller 3 mand er ikke afgørende. Jeg er klar over, at en sætning som opkøb af virksomhed og gensalg ikke siger meget. Derfor opfat det venligst som en strø tanke, der kan arbejdes videre med - det har jeg til dels allerede gjort, mangler blot den ligeså engagerede partner.

Mvh    

 

 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til amino (kan se du er ny)

Jeg kunne godt bruge en business partner som dig MVV, og jeg har et IT projekt der er billigt at starte op med stort indtjeningspotentiale.  Jeg har et proffessionelt IT hus i Indien bag mig der kan udføre projektet.

Særlige omstændigheder gør at jeg har brug for en business partner.

Vil meget gerne fortælle dig mere om projektet hvis du sender mig en personlig besked. Du skal  åbne din profil og tillade at andre amino brugere kan kontakte dig først.

Mvh

Mr. A 

 

 

 

Fra Dubai
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hvilken e-mail-adresse kan jeg fange dig på?

Vh Jonas

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)