Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter - partner søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en fyr på 27 fra Århus, som pusler med tanken om at starte egen virksomhed. Målet er at drive den på fritidsbasis indtil der kan genereres nok omsætning (indtjening) til at gå skridtet videre. Der er intet krav om hurtige penge, men derimod forventes der hårdt arbejde, lange nætter og den rette ide. 

Jeg er uddannet ingeniør og har herudover en HD, hvorfor den "teoretiske" del er på plads. Ligeledes har jeg en "basiskapital"

Jeg mangler dog en partner, som brænder ligeså meget for ideen om at starte selvstændigt og som kan sparre i forhold til den rette ide. 

Jeg har gjort mig en del tanker - hvad med dig?  

Der forventes 100% seriøsitet.   

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingeniør? Hvilket fagområde? og HD i hvad?
VIgtige detaljer for at ide og person kan mødes.

Mvh
Bertil Vrou Thomsen
www.sag-partners.dk

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle du også skrive lidt mere om, hvad du selv kan tilbyde ift. ny virksomhed. Kan du fx. programmere o.lign.?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er mærkeligt at du ligger så stor vægt på at du søger en 100% seriøs og engageret partner, når dit indlæg her, mangler betydeligt med information om hvad du har tænkt dig, hvad du kan tilbyde, hvad du forventer fra din partner, hvad din partner kan forvente af dig, osv osv.

Jeg syntes du skulle bruge lidt mere tid på at lave et seriøst indlæg, hvor du søger en seriøs partner :)

Mvh

Alex Lisbjerg

Fra Roskilde