Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Dejliste Delekontor i DivaLab.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viby sj.
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en plads ledig på mit kontor her til den første november og leder derfor efter den helt rigtige kvinde til at flytte ind.

Kontoret ligger i hjertet af en herlig danseskole i Valby (lige ved bus, tog og motorvej), hvor der dagligt sker uventede og sjove ting.

Her er et rend af skønne damer i alderen 16-50 år, så hvis din målgruppe er kvinder inden for den alder er du i daglig kontakt med målgruppen.

Selve kontoret består af to pladser - en til mig og en til dig... Den er umøbleret, men jeg kan hjælpe hvis der er noget du mangler. Der er trådløst net.

Der er endvidere et lille te-køkken.

Selvom der selvfølgelig er undervisning i salen i løbet af dagen (ikke alle dage og ikke hele tiden) lames der ikke mere end der sagtens kan arbejdes. Faktisk bliver man bare i ualmindelig godt humør af at kigge ud og fornemme energien fra salen.

Kontorpladsen egner sig især godt til freelancer skribenter, webshops, designere, og ting i den dur. Jeg har et lagerrum der kan lejes også, hvis du har brug for det.

Prisen er 2000 kr pr md. Inklusiv fri dansetræning og internet. Pladsen er momsfri.

Kom ud forbi til en kop uforpligtende kaffe eller ring hvis du har spørgsmål...

Venlig hilsen

Trine Thorendal

Danseskole indhaver, forfatter og foredragsholder

http://divalab.dk

Gl. Køge Landevej 117. 2 sal. 2500 Valby

Trine Thorendal DivaLab.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Regus er det perfekte valg hvis du ønsker flexible kontorløsninger i professionelle omgivelser. Læs mere her!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)