Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - forskellige priser

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miloz

Jeg har lidt en anden mening, end de andre har i tråden. For jeg tror nemlig ikke din kravspecifikation kan rede dig i den jungle der er at købe et it-projekt.
Sagen er nemlig den, at det er utroligt svært at skrive en utvetydig, og selv hvis det lykkedes, så er det 100 % sikkert at dine krav ændre sig undervejs.

Men hvad kan man så bruge, ja det er lidt ligesom at sætte sin bil til mekanikeren, det er de 3 T'er, tillid, tillid og tillid.

Du skal finde den mest troværdige leverandør, dem der har referencer iorden og virker som om de forstår din forretning. Så fremlægger du din forretningside for dem, med alle detaljer inkl. budget, og så kan i fællesskab begynde at stille nogle krav op! Hvis leverandøren er seriøs, vil de også hurtigt forventnings afstemme med dig, hvad der er realistisk at nå indenfor dit budget.

Det er ofte overset, men den "rigtige" web-leverandør hjælper dig ikke bare med at udvikle dit site, men også din forretning. Og den forretnings udvikling, kan sagtens være afgørende for om du får succes eller ej.

 

 

 

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:

Tror også meget mere på den dyrer løsning... Men kan man slippe afsted med noget der er billigere end 100K, så ville det da være dejligt..!

Det kan også ske at det billige bliver dyrer.... Lad mig da lige citere min kone "Vi er ikke så rige, så vi kan købe billige ting". Det skete med en støvsuger hvor vi købte en billig model til 500 kr.... den gik i stykker første gang i skulle bruge den. Så vi strøg tilbage for at købe den vi egentligt gerne vil have haft istedet til 2.000.

 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den gode gamle: "Det er dyrt og købe billigt"

Jeg fik mig da også en overraskelse at det kan gøres så billigt, tror ikke de har kigget tingene ordenligt igennem.

Altid en ny ide!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:

Ja, den gode gamle: "Det er dyrt og købe billigt"

Jeg fik mig da også en overraskelse at det kan gøres så billigt, tror ikke de har kigget tingene ordenligt igennem.

 

Vi brugte MCB, hvorfra Duelund skrev tidligere i denne tråd, da vi fik lavet Sponsorplay. Vi valgte dem fordi de lå i Holstebro, men de var absolut ikke billigst. Vi er rigtig godt tilfredse med resultatet, men selvfølgelig havde vi også glemt nogle ting i vores kravspecifikation, som vi efterfølgende har fået lavet til programmør timeløn. Learning by doing Big Smile

Jeg vil gerne anbefale MCB, men det er også et plus, hvis det ligger i en afstand, hvor man kan tage en personlig snak nogle gange i forløbet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer 100% an på, hvad du har brug for - og hvad du forlanger. For 13000 kan du få et udmærket site, sat op i et (sikkert opensource) CMS. Hos et etableret bureau har du mulighed for at møde din leverandør mand til mand, få udarbedet et helt unikt produkt af nogle folk, der virkelig ved hvad de arbejder med...'

Så gør op med dig selv hvad du har brug for og hvad du forventer, og vælg leverandør derefter...

 

- Simon

 

PS - Brug din mavefornemmelse!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan se et eksempel på en kravspecifikation, som jeg har lavet her:

http://www.amino.dk/forums/t/56632.aspx

Denne specifikatione er MEGET lang, og så er den tilmed KUN et supplement til et eksisterende system, dvs. 90% af funktionaliteterne kommer ud over denne specifikation.

Når du skal lave din kravspecifikation skal du måske lave den helt fra bunden, og det tager LANG tid, men det er nødvendigt!

Var jeg programmør, ville jeg simpelthen ikke gide tage et projekt ind uden en ordentlig kravspecifikation.

Smil

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miloz

Det kan lade sig gøre billigere. Svaret er open source cms (content mangament system) Her kan jeg bl.a tilbyde en grundpakke til ca. 10.000 der nemt kan tilføjes de funktioner du omtaler uden ret stor merpris. Du kan evt. se mere på http://www.conceptnet.dk og kontakte mig på same side.

Mvh

Christoffer

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Dobbelt post

Med al respekt tror jeg ikke at Mikkels eksempel er detaljeret nok . Så tror jeg mere på Selektivs detaljerede beskrivelsel ovenfor, hvor der ikke er så megen plads til fortolkning. 

 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)