Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - forskellige priser

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at starte en ide op som jeg har set i USA og skal derfor bruge en hjemmeside. Jeg har fået to priser, som ikke kan være mere forskellige.. Jeg har givet dem en hjemmeside som inspiration og min hjemmeside skal have de samme funktioner, som det link de har fået.!

Den ene pris ligger på omkring 125.000 kr. og det andet ligger på cirka 13.000 kr.. Nogen der kan fortælle mig hvorfor prisen kan variere så meget og om i kender et firma som kan lave rigtig fede hjemmesider?

Funktionerne er et "voting" system,webshop, muligheder for at vise billeder i god opløsning, forum og så et fantastisk, lidt ungt design af hjemmesiden..

Altid en ny ide!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får i de fleste tilfælde hvad du betaler for..

Kan ikke se hvordan en professionel virksomhed kan lave dig en webshop for 13.000kr.. og få det hele til at løbe rundt..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige om lidt, så er denne tråd nok fyldt med gode tilbud, så kig lidt på deres referencer. Dit vigtigste job er at lave en kravspecifikation, hvor du har det hele med og her mener jeg virkelig det hele. Gå den igennem igen og igen, for det kan hurtigt blive dyrt at få lavet efterfølgende Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også meget mere på den dyrer løsning... Men kan man slippe afsted med noget der er billigere end 100K, så ville det da være dejligt..!

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det lidt let på det her punkt, da der findes en hjemmeside i USA som har præcist det jeg skal bruge :)

Altid en ny ide!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Miloz:

Har det lidt let på det her punkt, da der findes en hjemmeside i USA som har præcist det jeg skal bruge :)

 

Ja, men du skal stadigvæk have det skrevet ind i en kravspecifikation, så er der nemlig ikke noget at komme efter Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, dit vigtigste værktøj som kunde er kravspecifikationen!

Det er simpelthen for nemt at sige "den skal jo bare ligne den her side" da det kan tolkes på mange forskellige måder.

Din kravspecifikation er din guide til hvad du har bestilt, og hvad du forventer din leverandør lever op til.

Mvh Henrik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik P.:

Præcis, dit vigtigste værktøj som kunde er kravspecifikationen!

Det er simpelthen for nemt at sige "den skal jo bare ligne den her side" da det kan tolkes på mange forskellige måder.

Din kravspecifikation er din guide til hvad du har bestilt, og hvad du forventer din leverandør lever op til.

Mvh Henrik

Jeg er i samme situation som miloz. Har nogen her et eksempel på en real live kravspecifikation der synligør detaljegrad og omfang?

Fra Herning
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miloz, 

En webshop, med eget design som skal være "skarpt", voting system, forum, gode billeder, osv., er ikke noget som du finder til kr. 13.000. Hvis du gør, er jeg overbevist om, at du får hvad du betaler for. Så min erfaring er, at denne pris er for lav.

Og så er jeg enig med flere af de andre om, at du skal tjekke referencer. Jeg har ikke noget godt tilbud til dig, da din hjemmeside ikke er nogen standard løsning. Men du kan kigge ind forbi: http://www.mcb.dk/referencer.html og se om vores referencer er gode nok. Hvis du får lyst giver vi dig gerne et tilbud.

Mvh. Lars

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kring:

Jeg er i samme situation som miloz. Har nogen her et eksempel på en real live kravspecifikation der synligør detaljegrad og omfang?

Det er bare igang med, at beskrive systemet, fungerne m.v. - Jo mere detaljeret du er jo større er chancen for, at en programmør og kunde bliver tilfredse med samarbejdet uden, at man skal diskutere om den lille ting er med i opgaven eller ej.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)