Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com erfaringer?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino(er),

Jeg har længere overvejet at åbne en NetCafé, men nu vil jeg gerne lige undersøge hvor meget jeg kan få pc'erne til. Jeg har kigget lidt på alibaba.com og har fundet et par sælgere, som lyder til at have nogle gode computere. Men er det troværdigt at handle igennem alibaba?

Havde kig på denne computer:

http://www.alibaba.com/product-free/106122013/Desktop_PC_with_Intel_i7_920.html

Har nemlig i sinde at købe 100 computere, og mit budget lyder på 5000 +/- for en computer incl skærm.

Mvh. Sinan Koca

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinan,

Skal du bruge 100 computere, så tag kontakt direkte til fabrikanten. Det kan du spare mange penge på. En del fabrikanter sælger og ud af eksempelvis skærme med mindre pixelfejl til projekter som dit.

Hvis du ikke selv ønsker kontakten med producenten, hjælper jeg dig gerne. Jeg kan (som svaret til dig i en tidligere tråd) også hjælpe dig med borde og stole til en sådan forretning.

Mvh.
Kasper

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. Alibaba er det et udemærket værktøj til at finde leverandører med, men du skal bare være opmærksom på at der også sidder svindlere bag en del af siderne.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger bare kontakter lige pt. indtil jeg finder lokale :)

Men du skal ha, mange tak for din hjælp :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kunne være interesseret åbner jeg Tek-toys.com om en uge, mit personale har mere end 25 års indkøbserfaring og har speciale i både Amerika både syd og nord, Kina, Korea, Indonesien og mange flere.

Vi kan skaffe dig nogle rigtige gode computere, vi kan også tilbyde dig at få dit eget brand/logo på, så vil der også være mere stil over det.

Er du interesseret.

Kan du tage kontakt til

Lasse Smith
27205879

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB, tjek den.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Hvis du skal bruge 100 Pc'er og dit budget er 5.000,- kan du med garanti få dem i DK til den pris.

En hurtig søgning på nettet (ateadirect og Dell), viser du kan få PC'er fra 2.500,- og opefter UDEN skræm. Og mund ikke du kan få 100 skærme til ca. 1000-1500 stk.

Skal du da bruge noget specielt siden du vil hente dem i asien!?? -De skal vel "blot" kunne afvikle spil og surfe!

Dette var blot et indspak til detatten!

Claus

 

 

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at Sinan kigger efter asien specielt, computeren i hans link sælges fra Holland, så vidt jeg kan se.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Hansen:

Jeg tror ikke at Sinan kigger efter asien specielt, computeren i hans link sælges fra Holland, så vidt jeg kan se.

Der står "USA og Mange flere", samtidig tilbydes der at få sit eget brand.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske at se på driftomkosninger, i stedet for indkøbspris til den slags opgaver

Hvis du skal bruge den mængde maskiner, så kontakt mig for et tilbud. Jeg handler direkte hos IBM/Lenovo og har på den måde adgang til nogle meget favorable priser.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)