Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance folk her er en mulighed for en biindtægt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Selvom du placerer dit pyramidespil i den rigtige kategori slipper du nok ikke for en masse brok - for aminoer er meget vrede og bitre på MLM-folk - springer du ud af skabet som MLM-pusher kan du nærmest forvente ringere agtelse end hvis du var pædofil, voldsforbryder eller lign. Urimeligt, men sandt.

Beklager at jeg er en buzzkiller.

 

Dernæst vil jeg høre dig om du ikke vil prøve at slå ordet "engros" op i en fremmedordbog og fortælle os hvad ordet betyder. For min opfattelse af ordet volder mig en smule besvær når jeg forsøger at tolke dit budskab.

De internationale stjerner du nævner er heller ikke med til at give mig et bedre indtryk af produktet - jeg kender dem nemlig ikke. Og hvis jeg gjorde, ville det nok heller ikke hjælpe. Tom Cruise er også med i Scientology så vidt jeg ved, men folk kan alligevel ikke lade være at tænke selv - og være skeptisk overfor konceptet.

Når du trækker stjerner op af hatten er det vel fordi du mener at produktet ikke kan bære sig selv - æv !

Disafo har jeg heller ikke tillid til. De skriver at hjemmesalg er en afslappet og naturlig måde at handle på - her er jeg uenig. Jeg mener det er en afslappet og naturlig måde at handle på at gå i netto, føtex eller lign. Man gå ind i butikken uden at have kontakt til personalet før man køber. INGEN MULIGHED FOR AT BLIVE PRESSET TIL NOGET MAN IKKE VIL.

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Selvom du placerer dit pyramidespil i den rigtige kategori slipper du nok ikke for en masse brok - for aminoer er meget vrede og bitre på MLM-folk - springer du ud af skabet som MLM-pusher kan du nærmest forvente ringere agtelse end hvis du var pædofil, voldsforbryder eller lign. Urimeligt, men sandt.

Beklager at jeg er en buzzkiller.

 

Dernæst vil jeg høre dig om du ikke vil prøve at slå ordet "engros" op i en fremmedordbog og fortælle os hvad ordet betyder. For min opfattelse af ordet volder mig en smule besvær når jeg forsøger at tolke dit budskab.

De internationale stjerner du nævner er heller ikke med til at give mig et bedre indtryk af produktet - jeg kender dem nemlig ikke. Og hvis jeg gjorde, ville det nok heller ikke hjælpe. Tom Cruise er også med i Scientology så vidt jeg ved, men folk kan alligevel ikke lade være at tænke selv - og være skeptisk overfor konceptet.

Når du trækker stjerner op af hatten er det vel fordi du mener at produktet ikke kan bære sig selv - æv !

Disafo har jeg heller ikke tillid til. De skriver at hjemmesalg er en afslappet og naturlig måde at handle på - her er jeg uenig. Jeg mener det er en afslappet og naturlig måde at handle på at gå i netto, føtex eller lign. Man gå ind i butikken uden at have kontakt til personalet før man køber. INGEN MULIGHED FOR AT BLIVE PRESSET TIL NOGET MAN IKKE VIL.

Du siger pyramide spil... Her ser jeg allerede ind der bare råber op uden at havde undersøgt sagen.

Ved udmærket at Aminoer er et folkefær der er ramt meget hårdt og har en del imod MLM folk...

det med Stjerner er at notere over for sådanne nogle som dig, at LR ikke er filter quind eller andre MLM virksomheder der virkelig har ødelagt en masse i danmark... Personligt tror jeg ikke en mand som tennisspilleren Boris becker vil ligge navn til et produkt. Hvis var fusk.

Engross er at man kan købe sin vare direkte fra Producenten eller Producentens lager og sælge det i sin egen forretning.

 

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

TSF-Trading:

Engross er at man kan købe sin vare direkte fra Producenten eller Producentens lager og sælge det i sin egen forretning.

 

Dette er noget vås.

En grossist (alt. grosserer) er en person eller virksomhed der handler "en gros", dvs. handler med store mængder varer, modsat en købmand der handler med små mængder varer. Grossister fungerer som bindeled/distributør mellem et antal små producenter og et antal små aftagere, eksempelvis købmænd. Grossister var tidligere en magtfuld gruppe i samfundet, men grosist-funktionen er i dag i høj grad overtaget af store producent-virksomheder eller store butiks-kæder.
(Fra wikipedia)

 

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

 

TSF-Trading:

Engross er at man kan købe sin vare direkte fra Producenten eller Producentens lager og sælge det i sin egen forretning.

 

Dette er noget vås.

En grossist (alt. grosserer) er en person eller virksomhed der handler "en gros", dvs. handler med store mængder varer, modsat en købmand der handler med små mængder varer. Grossister fungerer som bindeled/distributør mellem et antal små producenter og et antal små aftagere, eksempelvis købmænd. Grossister var tidligere en magtfuld gruppe i samfundet, men grosist-funktionen er i dag i høj grad overtaget af store producent-virksomheder eller store butiks-kæder.
(Fra wikipedia)

 

Ja hvis man kan regne med wikipedia her - der er en grund til jeg beder ham slå det op - men jeg ved ikke om der er en alment anerkendt definition af ordet - jeg slog lige det op på ordbogen for at få det til engelsk og fandt så wholesale, men også "bulk" - og så så jeg at dansk sprognævn ikke ville acceptere ordet.

 

Det kunne være interessant om nogen havde en fremmedordbog de lige kunne slå op i.

 

Engros er et positivt ladet ord, det er et buzzword - ingen aner hvad det betyder, men de ved at det er en god fidus at handle engros :-) Det udnytter almindelige forretninger som ikke handler engros for at trække kunder til. Og nu begynder mlm-pusherne også :)

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

 

TSF-Trading:

Engross er at man kan købe sin vare direkte fra Producenten eller Producentens lager og sælge det i sin egen forretning.

 

 men grosist-funktionen er i dag i høj grad overtaget af store producent-virksomheder eller store butiks-kæder.

Så er det ikke vås jeg har sagt...

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Engros er et positivt ladet ord, det er et buzzword - ingen aner hvad det betyder, men de ved at det er en god fidus at handle engros :-) Det udnytter almindelige forretninger som ikke handler engros for at trække kunder til. Og nu begynder mlm-pusherne også :)

 

At man ligefrem blive kaldt pusher...  Det er da nyt...

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det første gang jeg har været inde på en LR side. I og med jeg selv handler parfume, så skulle jeg lige se hvad det var for noget.

Det LR gør, er det i bund og grund og producerer KOPI parfume ?

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Egebjerg:

Nu er det første gang jeg har været inde på en LR side. I og med jeg selv handler parfume, så skulle jeg lige se hvad det var for noget.

Det LR gør, er det i bund og grund og producerer KOPI parfume ?

Der tager du grulig fejl... LR producere ikke kopi parfume... Ved ikke hvor du har læst det. Men der har du fået en forkert opfattelse.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var egentlig på din egen hjemmeside - der skriver du som følger: (Hvad mener du så med "Vores samme duft") ?

 

Alle bruger parfume!

Desværre er der ikke meget parfume olie i det du køber i dag!

F.eks

Girogio Armani After Shave indhold af parfume Olie 3-5%

PRIS: 415kr for 100ml

Vores "Samme Duft"

Jungle-MAN After shave indhold af parfume Olie 20%

VORES PRIS: 155,00kr for 100ml ikke medlem

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtig men man ka sgu også tage andre parfumer hvor duften er den samme...

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)