Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i Second Life?!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg sidder lidt og kigger på det der Second Life (www.secondlife.com) og falder så over, at de skriver på deres side, at man kan arbejde derinde.

Er der en der kan indvie mig lidt i den verden? Altså man får et job, fuldstændig ligesom IRL, og får så penge for at udføre en opgave, oder was? Synes det lyder specielt, men underfundigt tiltrækkende på en måde.

Hvis en eller flere af jer har prøvet at handle med grunde eller ejendomme derinde vil jeg også meget gerne høre om jeres erfaringer med dette.

Håber at der findes nogle på Amino der er klogere på det her end jeg, og som lige har et par minutter til - helt overfladisk - at forklare denne virtuelle verden for mig.

Mvh

Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Second Life er rimelig døbt, så du kan nok få et job men ikke tjene penge...

Altid en ny ide!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke evner har du? Jeg har tjent penge derinde ved at programmere ting som biler og fly, og derefter sælge dem derinde.. Smile

Men det er noget tid siden. Det var den gang Danmark oprette sig derinde. Men siden er det vidst gået lidt i sig selv igen.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Second Life er micro økonomi, her forhandler man om en ting skal koste DKK 0.50 eller DKK 0.78. Med mindre du gør det for sjovt bliver du total idiot efter meget kort tid. For 2 - 3 år siden forsøgte vi at lave et virtuelt software hus der inde, det var sjovt men det kunne ikke hænge sammen økonomisk.

Mit råd til det vil være, gå ind og kik, ha det sjovt men lad være med at tro du kan tjene penge derinde.

 

p.s. hvis du finder ud af en måde hvordan man kan tjene penge i SL så vil jeg meget meget meget gerne høre fra dig....

 

Mvh

Peter

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)