Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsprogram til e-conomic og dermed gøre det væsentligt hurtigere

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En del kommentarer mv. jeg læser om e-conomic indeholder tit:

  • Dejligt med webbaseret mv.
  • MEN for langsomt til at bogføre.

Nu er det sådan, at e-conomic jo har et API der gør det muligt at interagere med det. Er pt. datalogi-studerende og kan lave et program der kan poste bilag i e-conomic hvor kladden efterfølgende bogføres online.

Tror i der er et lille marked for dette? Tænker 50-100 kr. pr. licens og en 50 downloads før det er noget jeg har tid til.

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Umiddelbart lyder det som en okay idé. Som jeg forstår det vil du lave en desktop-applikation med de fordele det nu indebærer, og ved klik på "synkronisér" eller "upload" eller hvad vi nu skal kalde det, så vil den indtastede kassekladde blive overført til den hostede E-conomic løsning via API'et?

Jeg finder ikke brugergrænsefladen i E-conomic så trættede langsom som det undertiden fremhæves, men omvendt har jeg hørt argumentet før - sikkert fra mere trænede bogholdere som har mere bogføringsarbejde end jeg har prøvet.

Men du spørger om der er "et lille marked" for det? hmm...  umiddelbart vil jeg tro at dette marked er meget lille, og på sigt vil det blive mindre og mindre som E-conomics brugergrænseflade, internetforbindelser, serverkraft osv. udvikler sig. Men omvendt: lad os sige kr. 100,- en licens...  det er ikke meget tid en bogholder skal spare før de penge er tjent hjem x 10.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, var egentlig det idéen gik ud på.

Men som du selv siger, er det mere hvor lille markedet er. Bruger egentlig ikke e-conomic selv, og har 2*prøveperiode på at se om det var noget for mig. Men var mest til bogholdere der taster en del poster ind. Men måske de allerede har lavet et lille program der hjælper dem lignede webshop integration.

Håber der kommer lidt flere og svarer :)

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en skide god ide, men din pris-sætning er helt forkert, den skal op af!

Idag elsker rigtigt mange bogholdere C5, fordi det er rigtigt hurtigt og nemt at bogføre I, de kan alle keyshortcuts etc. , jeg har set et par af dem arbejde og trust me, det går stærkt.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en gravet bogholder med på råd evt. som beta-tester. Hvis du rammer den rigtige kvalitet, så det bliver ligeså hurtigt at bogføre i e-conomic som f.eks. C5, ja så er du hjemme.

Mht. markeds størrelse, ja så er her de første 1.500 http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorliste/, umiddelbart ville jeg sagtens tro man kunne tage 1000+ kr. for sådan en fætter, hvis du altså rammer den rigtige kvalitet.

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg synes at det ville være en kanon ide, og vi er helt klart aftager af dit produkt hvis du kommer igang med det. Vi bogfører kun i e-conomic og stiller krav til vores kunder om det samme. Derfor ved jeg at vi ville kunne aftage en del licenser.

Kontakt mig gerne.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg syntes der mangler er wizards (eller skabeloner) i bogføringsprogrammer. På en sådan måde at bilag der er ens skal bogføres på samme måde, men istedet for at man hele tiden skal vælge hvilken konto osv der skal bruges, så er det hele defineret i skabelonen.

Det kunne måske integreres i en webshop med e-conomic's API.

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det var da et positivt indlæg ;) tror nu ikke selv på at det kan sælges for så meget. Men kan jo starte med en v1 og så ser vi på det derfra ;)

Tak

Thomas Højrup:
Lyder godt, kontakter dig når (hvis) jeg har noget godt :)

Niels:
Vil jeg tage med :) Tak

 

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels -> så vidt jeg kan se, eksisterer dette allerede i e-conomic som flerbenede posteringer. Men du bruger måske ikke e-conomic selv?

MVH

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Administratorer i e-conomic har i forvejen noget, der hedder "kvikkladde", og det er lidt hurtigere end den almindelige kassekladde. Du kan få et login hos mig, hvis du vil prøve den.

Og ja, det er en god idé, som jeg sagtens kan se mange bruge. Hvad jeg mener om prisen, vil afhænge af funktionaliteten.

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, må jeg lige prøve. Privat besked er sendt.

Men du mener altså stadig det vil være en god idé? Kvikkladden er måske ikke hurtig nok til manges forbrug?

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)