Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har nu over en længere periode skrevet en forretningsplan til en internet virksomhed.

Men da jeg ikke selv kan programmere, vil jeg gerne have en partner med i det og Amino.dk må være stedet hvor han/hun kan findes...

I stedet for at skrive en hel roman om hvad mine planer er, håber jeg, at der findes en eller flere dygtige programmører der kunne have lyst til at starte noget stort op fa bunden og være medejer af virksomheden!

Jeg håber at i vil respondere på mit indlæg!

Med venlig hilsen

Jesper

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg er sikker på du vil få mange flere seriøse henvendelser (eller mindre irrelevante i hver fald), hvis du skrev lidt mere konkret om dit projekt. Du kunne eksempelvis komme ind på følgende:

- Branchen
- Økonomien i dit projekt
- Dine egne - realistiske forvetninger - til projektet
- Hvad forventer du af tid/energi fra en partner
- Dine egne kvalifikationer
- Geografisk

Det behøver ikke fylde en hel roman :-), blot et par linier eller tre. Det er svært at tage stilling til om det er noget som kunne have ens interesse, udfra dette indlæg.

Som udgangspunkt er jer altid interesseret i at høre mere (som regel blot fordi jeg er nysgerrig).

Du er velkommen til at ringe på 21 95 55 39 eller skrive til e-mail: web@freelancephp.dk- tag evt også et kig på min hjemmeside: http://freelancephp.dk

Kort om mig:
Jeg 22år og ansat fuldtid i  Forsvaret .
Webudvikling er et deltidsarbejde for mig.
Jeg har programmeret  7år - primært PHP.
Har tidligere arbejdet fuldtid som IT Konsulent og. Webudvikler.
Bor i Århus, men er tit i Aalborg, København og Vordingborg.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)