Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email eller snailmail

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg står foran lanceringen af en ny webshop med vinhandel som primært henvender sig til erhvervskunder. I den forbindelse vil jeg naturligvis tage kontakt til det store netværk af erhvervskunder, som jeg har opbygget gennem flere år i transportbranchen.

Men jeg vil også gerne tilbyde de ædle dråber til alle andre firmaer... Selvfølgelig :).

Hvordan når jeg dem bedst muligt? Er det med en emailkampange eller almindelig postforsendelse? Eller skal jeg tage helt andre midler i brug?

Venlig hilsen

Klaus Kjelstrup

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fødderne Smile

Nej du kan selvfølgelig godt ringe rundt, og få tilladelse til at sende/maile dem et godt tilbud.

Bare husk du ikke må maile dem uopfordret, da det er spam.....

Søge lidt efter hvilke virksomheder der findes af en vis størrelse, og måske starte i dit eget område, og så bevæge sig videre derfra.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jesper siger, så må du ikke sende uopfordrede reklame e-mails. Dette gælder ikke for alm. post.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Vi har hele set-up'et, hvor du både kan lægge dine eksisterende e-mail adresser ind (vær, som de andre skriver super opmærksom på, at du har lov til at sende tilbud til dem) og erfaring med, hvordan du bedst får nye ind på din liste.

Sidst, men ikke mindst kan vi automatisere dine opfølgninger med www.Autoresponder.dk

Venlig hilsen,

Christian 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)