Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores hjemmeside overskuelig???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har fået lavet et simpelt sæt-op til min hjemmeside og har så bygget videre på den selv....Nu kunne jeg godt tænke mig noget seriøs kritik ( folk er nogle gange for flinke ). Er siden til at finde rundt på og hvad kunne der evt. gøres bedre? Det er tit når man sidder med tingene selv, det kan være svært at se "fejlene" :-) Håber på nogle gode svar.  Forresten første gang jeg bruger dette forum...mange gode indslag, kunne være jeg skulle prøve aktionen, det lyder spændende. Hjemmesiden: www.mornkwan.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mornkwan!

Et utrolig godt indhold i har på siden, og rigtig fedt produkt i føre, ingen tvivl om det!
Siden er let overskuelig og det er let at finde hvad man søger.

Ang. designet er jeg ikke så glad, det virker til at være for low-budget, og det kan I efter min mening godt miste nogle kunder på, da hjemmesidens design er næsten alt afgørende for om kunden kan have tillid til jer som leverangdør.

Det er de samme regler som gælder for jeres net-butik som når du/i er ude og handle på internettet.

  • Designet skal skabe tillid hos køberen
  • Designet skal være let at navigere rundt i
  • Designet skal give den besøgende lyst til at købe

 

Håber det kaster lidt lys over sagen

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel. Tak for dit svar, du har ret i at den er lowbudget... det er kun et spørgsmål om at betale :-) Jeg har godt nok stærkt overvejet at spændere nogle kroner på bedre layout, det er jo tit det der sælger varene...tak for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :-)

Hvis du ønsker et konkret tilbud på et professionelt design der overholder alle regler er du meget velkommen til at skrive til mig på info@itdenmark.dk , så for du også Amino rabat ;-)

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det irritere mig meget, at de pile i din menu vender forskellige veje. Jeg kan sagtens se ideen med det, men det irritere mig ad h. til.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

velkommen til amino.dk.

først og fremmest vil jeg sige at når jeg kommer ind på din side har jeg hverken på din forside eller undersider lyst til at læse teksten eller scrolle ned over de mange billeder nogle steder. I mit hovede er den bare,, ikke hvad den skal være. Når man laver design på internettet skal man tvinge øjnene rundt på siden så brugeren får det hele med. Det har jeg sket ikke lyst til på din side. Det er jo egentligt et meget godt produkt du har dig der.

Måske skulle du starte med at fjerne den bagerste baggrund eller have en lyserer top og så køre den helt ned til bunden uden den bliver helt hvid.

Hold dig til den samme skrift type uden fed og kursiv.

Din baggrund i produktlinjen til venstre er en dårlig farve. Den skal være mørkere stadig med den hvide skrift eller lysere med en sort skrift. Måske lidt større skrift selvom det passer dårligt med pladsen.

Forsiden: Få lavet et nyt billede hvor man kan se hvad det egentligt handler om. Måske noget widescreen flash hvor der er lidt bevægelse. En person ligger i en næsten tom stue og læser et blad. Dertil kunne dine "ideer" bevæge sig i bunden af flash "filmen". Jeg tror det ville få det til at se mere eksklusivt ud og kunden er ikke i tvivl om hvad det handler om. Nu vil du have mig til at se på billedet og så forvirre du mig helt vildt ved at skrive med fed skrift under alm. skrift. Jeg kan ikke både se på billedet og den fede skrift under som jeg ikke fatter meget af fordi jeg ikke har læst det imellem. Og stadigvæk ved jeg ikke hvad du vil fortælle mig.

Jeg åbnede lige for vandfaldet af tanker og en masse kritisk :D hehe. Jeg kan dog rigtigt godt li dit produkt. Held og lykke med det

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbudet Daniel, det kan vi få en snak omkring når jeg har lidt mere ro i forretningen, der er rimelig meget gang i den for tiden, med mange nye produkter på vej, men det er en helt anden sag....

Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Morten og Michael. Tak for jeres kommentarer, det er virkelig godt med sådan kritik, det giver stof til eftertanke, noget af det kan bruges...det med flash ved jeg ikke helt , men har overvejet at lave et filmklip, for at vise funktionen i foldemadrasserne, da det er ikke et produkt  mange kender herhjemme....endnu, men det kommer :-)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var din mulige kunde...

 

- Du bruger min. 3 forskellige skrifttyper på forsiden... Dit logo's skrifttype, times new roman & comic sans... Det er ifølge min menig en for meget... og helt ærligt så er comic sans beregnet til børnefødselsdagsinvitationer... At dit logo har en anden skrifttype end resten af siden er helt okay... men ikke flere end 2 skrifttyper !

 

- Hvis du ser hjemmesiden for første gang kan det være svært at hurtigt at se "hvad den går ud på"... Dit firmanavn siger det ikke, dit slogan siger det ikke... billedet på forsiden indeholder så mange forskellige ting at du er i tvivl om hvad det er billedet skal fremhæve... Kun et enkelt sted på selve forsiden (ikke menu eller header) står der madras. I menuen står der madras flere steder men det er så småt at man ikke umiddelbart ligger mærke til det... Samtidigt står der altmuligt med lystfiskeri, sejlerliv, track & trace og lignede der ikke umiddelbart har noget med dit produkt at gøre...

 

- Det kunne evt. overvejes at dele din menu op i en primær menu der ex. ligger i header og en sekundær som inderholder det mindre vigtige og fx. ligger det i footer (så som track & trace).

 

- Din menu inderholder et webmaster log-in link. Hvorfor det ? - Det har ingen relevans for mig som kunde at du har gjort det let for dig selv at logge ind på din hjemme side. Det er blot en forstyrende ting som spilder min opmærksomhed ! (du kan vel godt huske hvad din admin adresse er !?).

 

- Og hvorfor er der kun et forhandler login - kan kunder ikke logge ind ?

 

- Og hvorfor er det vigtigt for mig som kunde at vide hvornår din side sidst er opdateret !?

 

- Og at der står velkommen 3 gange på din forside gør altså ikke at jeg føler mig mere velkommen...

 

- Synes også at din forside er forholdsvis lang i forhold til hvor relativ lidt der egentligt står på forsiden... kunne den evt. forkortes lidt... dette ville også gøre så jeg fx. i min browser ikke skulle scrolle ned for at se det nederste af din forside.

 

- og hvorfor står der ikke nogle kontakt oplysninger eller lignende i footer istedet for "TOP" ? (et top-link).

 

- Det irretere mig også lidt at din "fadene" baggrund ikke fader helt  ud i hvid men at der ca. midt på siden er en vandret streg hvor man kan se hvor skelet mellem den "fadene" baggrund og din hvide baggrundside.

 

Her var vist lidt at lege med... kan evt. komme med mere hvis det er...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

+ Det er meget normalt at hvis man klikker på logoet i header så kommer man tilbage på forsiden...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)