Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange børn er der herinde

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der lige for voksne mennesker der sidder og tuder over at der har været nogen inden i deres indlæg og åbenbart skrevet noget forkert 

 

Helt ærligt tag jer dog sammen

Desuden er Amino et gratis site for iværksættere så vær dog taknemlig

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det PB´s indlæg du hentyder til eller?

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hentyder bare generelt ikke noget bestemt indlæg

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinL:

Jeg hentyder bare generelt ikke noget bestemt indlæg

Okay, men snakker vi generelt, så mener jeg ikke at man som konkurrent skal gå ind i indlæg og tilbyde sin service, hvis man gerne vil tilbyde servicen så skal man oprette et nyt indlæg.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad du snakker om?

 

Men da jeg bruger amino som en meget seriøs hjælp til mig i mit erhverv ville jeg da også være ked af at få direkte forkerte svar på mine spørgsmål. Jeg svare da også kun hvis jeg har noget brugeren kan bruge eller mangler mere information for at kunne hjælpe.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da surt at sige ja hvis man så kunne få et meget bedre tilbud fra anden side Amino handler om at vi vejleder hinanden og tilbyder den bedste løsning, det er i hvertfald min mening 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinL:

Det er da surt at sige ja hvis man så kunne få et meget bedre tilbud fra anden side Amino handler om at vi vejleder hinanden og tilbyder den bedste løsning, det er i hvertfald min mening 

 

Hvis en amino har oprettet et tilbud i "jeg har et godt tilbud til dig..", så forhindre det jo ikke dig i, at oprette et indlæg med dit tilbud, hvis du gør det så vil brugeren jo kunne se begge tilbud.

Men hvis du som konkurrent kan se at det der oplyses er forkert, så er det jo fint, at deltage i debatten, men der er forskel på at komme med faktuelle oplysninger i en tråd også komme med bedre tilbud end den der har oprettet tråden.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg synes også tonen kan være lidt for hård herinde, hvis man skriver noget forkert.

F.eks. en der spørger om noget, også prøver man og hjælpe, af bedste overbevisning om at det jeg skriver er rigtigt, men hvis der er noget af det der er forkert, så får man en lussing. Det er der nogen herinde der er meget slemme til.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså!

Jeg er selv hård!, men det er ikke hvis man skriver noget forkert!, kun hvis man skriver noget forkert og holder på det er rigtigt!.. så skal man jo sættes på plads..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt bør man jo også kun benytte svarene som vejledende, ihvertfald hvis rigtigheden er af afgørende betydning.

Om man bør komme med "modtilbud" i andres tråde, er vel op til den enkeltes samvittighed, selv om jeg nok selv ville oprette ny.

Synes også tit tonen er hård, men det er måske fordi det er hårde tider....

Mvh

Jesper

 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)