Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flaskehenter.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Vangsgaaard:

Ja det er en super god idé! ... og med lidt hjælp vil ordet måske sprede sig :-)

Jeg vil gerne lave en plakat inden for kort tid - og hvis du vil hjælpe med opsætningen af den, så skal jeg snart have sat en ny forrude i bilen. Sådan :-)

Mange hilsner
Brian Vangsgaard

 

Jeg bor i højhuset og derfor tæt på de andre højhue -så smid du gerne nogle med posten så sørger jeg for tapen og ophængning samt et lille tlf billede som dokumentation på udført job :-)

hvad angår din forrude så skal du være velkommen til at kontakte mig, men du må endelig ikke føle dig bundet til det, jeg sætter dine plakater op uanset hvad hehe!

 

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er sku' en guttermand Omar! Tusind tak! Big Smile

Hvis du har lyst må du gerne sende et tilbud på en ny forude til en Kia Pro' Ceed Sport. Jeg regner med den skal skiftes i januar ( føler mig ikke forpligtet, men syndes det ville helt narturligt at hjælpe den anden vej)

Mange hilsner

Brian Vangsgaard

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris ny forrude til en kia pro ceed 3400,-kr inkl moms, tilbehør, lim og montering på en aftalt adresse :-) find en der kan gøre det billigere ;-)

Brian husk på at vi også samarbejder med forsikringsselskaber så hvis du vil køre den gennem din forsikring så klarer vi også den!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt - det er hvad jeg kalder et godt tilbud :-)

I'll be back - både med plakat og bestilling..

Rigtig god weekend

Mange hilsner
Brian Vangsgaard

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

du siger bare til! jeg bor her også imorgen ;-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Jeg vil høre om du er gået videre med din ide (selvom at det er længe siden, du har skrevet opslaget). Jeg søger nemlig Belvedere flasker, så tænker måske at vi kan lave et samarbejde, hvis du samler flasker op?

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre - det er mange virksomheder siden :D

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)