Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flaskehenter.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I unge og smuke ihværksættere....

Jeg har startet et lille sideprojekt som jeg kalder flaskehenter.dk - det var nu ment til private, men har nu erfaret at mindre virksomheder med 20-100  ansatte tit har problemer med at skaffe deres flasker af vejen (fredagsbarer osv.).

Jeg vil rigtig gerne i kontakt med disse virksomheder, men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør det smartest. Hvor ville I annoncere henne for at nå disse mindre vrksomheder??

Gode forslag er meget velkomne Smile

Mange hilsner
Brian Vangsgaard

 

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes et blad der hedder NB (søg på google), som er noget handelsblad og mange virksomheder får det.. Men ellers ville jeg ringe til forskellige virksomheder og spørge om du må sende noget information til dem eller mødes med dem..

Altid en ny ide!

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Er det mig der ikke helt forstår konceptet men afhenter du kundens flasker uden at de får noget for det?

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Ja tror det det eller ej. Vinflasker og alt andet, som ikke giver pant ryger selvfølgelig også med.

Mest af alt er flasker bare et irritationsmoment, og ikke pant-pengene værd for en virksomhed.

/Brian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har du ret i....

faens til tid det tager at aflevere alle de flasker

ofte kø i supermarkedet

halvdelen giver ikke pant

maskinen går i stå, og man venter på hjælp

og der stinker som et gammelt værtshus, hehe

før i tiden kom spejderne eller lignende og samlede flasker og aviser -

Hvor er de henne idag ? foran computeren...

Men er der penge i det for dig tror du ?

mvh

jesper

 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,
Jeg har selv haft samme idé. Skriv venligst en privat besked til mig, da jeg godt kunne være interesseret i evt. partnerskab.
Med venlig hilsen
Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det var efter jeg havde talt med utallige mennesker med samme opfattelse som dig, jeg fik idéen.

Nu vil jeg gøre noget mere ved det, og tænker hvordan jeg breder det gode budskalb Smile

Det er bestemt ikke noget jeg bliver rig af, og som det ser ud lige nu, ligger jeg alle pant-pengene i en konvolut, der hedder "bryllup" - så nu må vi se hvor lang tid den bedre halvdel skal vente ved alteret.

Du siger selvfølgelig bare til, så kommer flaskehenter/flaskehelten Wink

Mange hilsner

Brian

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Flaske-renseren Big Smile

Hvilket område skal du operere i ?

Går ud fra ( hvis vi taler afgrænset område) , at Flyers er bedste metode, sammen med en tur rundt til butikkerne.

Hvem ved måske kan ideen udvides med at du leverer dem nogle friske drikke ..

mvh

Jesper

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hele København så du har nok ret :-)

Du skriver bare....

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

sygt nok at det kan løbe rundt, jeg har prøvet at regne lidt på det, og det kan kun give mening hvis man fik afslag i kvickly eller har jeg regnet helt forkert? har du et minimum, før du henter?

jeg syntes din side er top hyggelig, men ville nok føle mig lidt flo v over at skulle skrive til dig hvis jeg vil have hentet mine 10 flasker på altanen til en værdi af 15,-kr, man kan jo ikke engang fp dækket brændstof eller busbillet :-S er sku lidt rund tosset. men jeg lover dig at hvis jeg opdager en håndfuldflasker hos nogen af de virksomheder som jeg bevæger mig i så skal jeg da nok råbe vagt i geværet - flaskehelten klarer ærterne- hehe :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)