Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad betyder denne fejlmeddelelse???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg har skrevet en anden tråd med noget ligende, men fik ikke rigtig svar på hvad der var galt

 

når man går ind på mine sider får man følgende fejlmeddelelse

Fatal error: Cannot redeclare xka() (previously declared in /hsphere/local/home/khsweb/billigeremobiler.dk/Forside/index.php(1) : eval()'d code:1) in /hsphere/local/home/khsweb/billigeremobiler.dk/Forside/configuration.php(1) : eval()'d code on line 1

hvem ved hvad det betyder???? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jordbaer:
Fatal error: Cannot redeclare xka() (previously declared in /hsphere/local/home/khsweb/billigeremobiler.dk/Forside/index.php(1) : eval()'d code:1) in /hsphere/local/home/khsweb/billigeremobiler.dk/Forside/configuration.php(1) : eval()'d code on line 1

Det betyder, at der bliver oprettet en funktion, xka(), i filen configuration.php, der tidligere er blevet oprettet i filen index.php.

Det, du leder efter, er:
function xka() {

Funktionen kan kun kaldes én gang, derfor får du ovenstående fejlmeddelelse.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar

vil det så sige jeg skal gå ind i configurations filen og fjerne funtion xka ()?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jordbaer:
vil det så sige jeg skal gå ind i configurations filen og fjerne funtion xka ()?

Uden at have set koden, vil jeg sige nej!

Du skal istedet finde ud af, hvorfor xka() kaldes flere gange, finde ud af, hvilken er den fejlagtige, og så slette den.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)