Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af banner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Hvad bruger I af program til at lave bannere til Jeres webshops?

 - og evt. reklamebannere?

Eller får I istedet professionelle til at lave dem?

Jeg har forsøgt mig lidt frem med div. trial versioner, men har svært ved at finde et der helt matcher mit behov.

Da jeg gerne vil ha' mulighed for ofte at kunne tilrette (især her i starten) og hen ad vejen gerne vil kunne lave reklamebannere der matcher font, farver etc med hjemmesiden, synes jeg hurtigt det bliver meget dyrt, hvis man skal betale en prof for det. Så er 3-4000 kr for et godt program jo hurtigt tjent hjem....

Hvis I ellers har anbefalinger af profs der ikke er alt for dyre - især ikke ved tilretninger og efterfølgende opgaver der baserer sig på samme skabelon, hører jeg også gerne fra Jer.

God dag til Jer alle

Mira

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke særlig dyr og vil kunne lave dig nogle flotte bannere

Du kan evt. tilføje mig på msn for at høre nærmere

Mj @ tgshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmer til banner design

Fireworks
Photoshop (grafik og motion del)
Flash Pro.

Det at lave banner til en evt. webshop ,er ikke så meget at kende programmerne, men at have de rigtige Ideer, sådan at det grafisk ikke vælter hele shoppen.

Hvis du skal have lavet nogle banner, så vær præcis i din(e) behov(analyse).

Du er velkommen til at kontakte mig tja (at) Juul-s.dk

Mvh

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mira,

Skriv en mail til nc@drive-design.dk og så kan vi få min grafiker til at lave et banner til dig, og kan du lide det så betaler du for de timer hun bruger. Time prisen er 325,- eks. moms og en banner tager typisk 2-3 timer inkl. rettelser.

Også hvis du synes det er fedt det, der bliver lavet så kan du købe et "klippe kort" med 10 klip (altså 10 timer) også få to oven i gratis.

Eller ring 40 74 76 13,

Rigtig god dag...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en ide..

Jeg bruger PaintNET da det er et gratis program og nu længere tid man har haft det nu mere finder man ud af hvad programmet kan :) Er selv ny begynder men det går fremad.. :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi køber alt vores grafiske arbejde ude i byen - Dem der lever af det kan som regel lave arbejdet noget hurtigere og derved kan det i forhold hvis man selv bruger dobbelt så meget tid betale sig for os i hvert fald.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)