Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med en ide, om at starte selvstændig.
Min ide går ud på, at lave et "rullende dækcenter" dvs. jeg kører ud til kunden privat, på arbejde eller når han handler i Bilka og skifter dæk på hans bil.
Har også tænkt på, at lave firmaaftaler og se om det kan give noget...

Jeg vil investere i en varebil, maskiner til dækmontering osv. MEN.......

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg skal markedsføre mig, så jeg håber der er nogen af jer der evt kunne hjælpe mig med nogen input.

Ser frem til at høre fra jer

Claus

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg synes faktisk det er en god ide. Så en tilsvarende ide på tv om en gut der kørte ud og lavede stenslag....

En tilføjelse til dit koncept er at du også står for opbevaringen og evt salget af dæk til kunden.

Den billigste mål at starte på er at opbygge en simpel hjemmeside og opbygge nogle Google AdWords kampagner.

 

Håber det hjalp

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have en vildt synlig bil, og så skal du lave nogle "udskiftningsaftaler" med nogle af dine kammerater på meget synlige steder og på vildt befærdede tidspunkter.
Du har selvfølgelig flyers med.
Du har også en fotograf, der tager billeder til din pressemeddelelse.
Det vil nok være en fordel for dig at annoncere lokalt med små annoncer, der er med "altid" i ugeaviser eller lign.
Husk små klistermærker til forruden på de biler, du skifter.

Held og lykke.

mvh Hans

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

 

Smid en håndfuld af de erststningsmønter( udformet som et dæk) dem man bruger til  at  putte i vognene, (også med dit navn og logo på) ,aflevere dem til kunderne hos varehusene.

vh preben

 

 

Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CarolineR

Først, tak for dit input..
Jeg havde vist ikke udstyrkt mig ordentligt :) - jeg vil naturligvis sælge dæk og fælge

Det er en kanon ide, med at opbevare dækkene for folk, fordi du altid har styr på, hvornår der skal skiftes dæk på fælgene, problemet er bare at jeg ikke har plads til opbevaring. Men jeg kan selvfølgelig leje lagerplads..

Hmm - det må jeg lige undersøge, hvordan jeg finder ud af det :)

Claus

Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans og Preben

Tak fo input

Jeg har også tænkt på, om jeg skulle lave flyers og sætte i viskeren på bilerne på de store parkeringspladser i byerne omkring mig...
Man kan vel også få ugeaviserne til at lave en artikkel i aviserne...??

Claus

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

 

Tror du skal tænke meget over det med flyer i vinduesviskeren. Tænk på hvor mange der vil - irreteret - flå den af, og smide den på jorden. Så er det om at ha' en god kost i nærheden. Tror du kan kan komme op og hænge på rengøring af p-plads.

bh

www.shoponjob.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)