Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MailReminder.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Synes faktisk at din idé er super fed...!

Skal jeg sætte en finger på noget, så må det være fonten du benytter... Siden bliver lidt for skabelon-agtig. Generelt mangler siden en mindre ansigtsløftning.... det hjælper utrolig meget på troværdigheden.

Men nice idé!

/Daniel

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har jo ret, og havde jeg de økonomiske midler ville det også klart være at foretrække, men desværre har jeg ikke p.t. mulighederne for det.

Men hører hvad der er blevet sagt: At sms er fremtiden.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller

Det mener jeg ikke. Telefoner forsvinder/løber tør for batteri mv.

Desuden ville det være hurtigere at tilføje en note med alarm på telefonen istedet for at gå ind på en hjemmeside og tilmelde sig. ;-)

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Hej Christian.

Synes faktisk at din idé er super fed...!

Skal jeg sætte en finger på noget, så må det være fonten du benytter... Siden bliver lidt for skabelon-agtig. Generelt mangler siden en mindre ansigtsløftning.... det hjælper utrolig meget på troværdigheden.

Men nice idé!

/Daniel

Ja, ved godt sidens design ikke er det fedeste og har da også haft fat i en designer, men han kunne ikke lave noget som jeg syntes så ordentligt ud.

Men jeg søger skam på livet løs efter en designer der kan levere et design - til en rimelig pris!

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Fashion-Seller

Det mener jeg ikke. Telefoner forsvinder/løber tør for batteri mv.

Desuden ville det være hurtigere at tilføje en note med alarm på telefonen istedet for at gå ind på en hjemmeside og tilmelde sig. ;-)

Kan sagtens se din pointe med at det er hurtigere at oprette en note på mobilen, hvilket jeg ikke lige havde tænkt over, men jeg tror at en sms vil ramme bredere end en mail.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja måske. Men det smarte ved noter på telefonen er jo netop at du kan sætte den til at alarmere dig flere gange.

Mener bestemt ikke at du skal satse på mobilen... tror ik du kan få folk til at gå ind på en hjemmeside og tilmelde sig noget for at få en reminder på telfonen!... der har mobilen for mange fordele...

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min besked er ikke ment som en nedværdigen af dit produkt, for synes sgu stadig at ideen er god! Men den er kun god så længe at du rammer de folk der benytter sig meget af sin mail, ikke dem med mobilen. For dem vil det jo blot være dobbelt arbejde at skulle ind på en hjemmeside og skrive det ind.

 

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du så nogle forslag til hvordan jeg kan forbereder siden?

- Udover et nyt design, har du så andre ting du kan nævne?

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:

Min besked er ikke ment som en nedværdigen af dit produkt, for synes sgu stadig at ideen er god! Men den er kun god så længe at du rammer de folk der benytter sig meget af sin mail, ikke dem med mobilen. For dem vil det jo blot være dobbelt arbejde at skulle ind på en hjemmeside og skrive det ind.

 

Kan sagtens se din pointe, og tager det bestemt heller ikke som kritik - tvært imod!

 

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok fjerne de partner-links du har i bunden.

Christian er sikkert din gode ven og hans side ser da også fin ud. Men selve navnet får din side til at fremstå mindre seriøs...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)