Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere kunder via min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle !

Jeg skriver herinde hvor jeg har fået god hjælp før ...

 

Jeg har haft mit firma i 2½ år og det går stadig fremad -

Jeg har haft min hjemmeside ændret et par gange men det gennemgående layout har jeg bibeholdt.

Og mit sopørgsmål går ikke på site feedback , men men...

 

Forslag til forbedringer er ok.

Min side er på http://serverservice.dk

Jeg har optimeret på min google annoncer og andre annoncer og er gået fra ca 10 besøgende pr. dag (unikke) til mere end 20 på 3 måneder og det er jeg meget tilfreds med.

 

Men jeg ville ønske mig flere henvendelser fra firmakunder - hvad kan eller bør jeg gøre ved min hjemmeside - det gælder både tekster og layout ?

 

En enkelt har påpeget blomsten skulle fjernes - men ved ikke hvad der skulle være der i stedet for - og er bange for at det bliver for "tørt" uden noget udsmykning af siden ...

 

 

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvad har blomsten på din forside, noget med dit firma at gøre?

Væk med den.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at lyde sur og gnaven, men dit design skal helt klart ændres. Først og fremmest ser hjemmesiden dårlig ud på meget små skærme, og meget store skærme, da det er et "elastisks" layout.

Derudover rammer du slet ikke målgruppen:

  • Der skal være meget mindre hvid, og mere sort+guld i en fed kombination.
  • Fjern tælleren fra dit site - brug i stedet Google Analytics - det virker meget bedre og får ikke hjemmesiden til at se uprofessionel ud
  • Som du selv nævner: fjern blomsten
  • Drop alle de udråbstegn

Du kunne derfor overveje at hyre nogle proffer til at lave det for dig.

Smid mig evt. en mail her på Amino.

 

/ Morten

 

 

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover skal det siges at siden skal optimeres. Morten Vadskær har vist en blog, hvor han skriver om at måle på siden og optimere. Han er en af de bedste til det, så tag lige at søge lidt på ham :-)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her skal jeg prøve at give dig så fyldestgørende feedback som muligt.

Når man som firma vil bruge sin hjemmeside som online salgskanal er der 3 spørgsmål man skal stille sig selv:

 

  • Hvem er min målgruppe
  • Hvordan tiltrækker jeg min målgruppe
  • Hvad ønsker jeg at min målgruppe skal gøre når de ankommer på min hjemmeside

 

Jeg syntes din hjemmeside afspejler at du ikke har styr på overstående - du bruger mere tid på at forklare om forskellige ting, istedet for at gå konkret efter det behov som dine kunder faktisk eftersøger.

Her kan jeg ligeledes anbefale Thorborgs glimrende podcast om at holde fokus - godt nok er emnet en smule bredt, men det grundlæggende er det samme - du skal målrette dine ydelser og budskab til din målgruppe.

Når du nu har gjort overstående, skal du gøre dig nogle tanker om hvordan din målgruppe vil opfatte din hjemmeside.

Nu kommer din webstrategi - få opsat hvad det er du ønsker dine kunder skal se og gøre, gør det MEGET let for dine kunder at komme i kontakt med dig, hold gerne første call-to-action indenfor første skærmbredde, og sørg for at løfte meget af dit indhold med grafik og billeder.

Nu skal der sættes mål! - vi skal jo vide hvad vi skal pejle efter. I starten kan du sætte målet på 50 besøgende om dagen, så vil du hele tiden motivere dig selv til at yde noget ekstra, sprede budskabet om din eksistens - og løbende optimere dine sider i forhold til Google.

Først kommer trafik, så kommer konvertering - Når du når en fornuftig trafik, er det tid til at overveje hvorvidt om dine tekster, opsætning og call-to-action faktisk virker ordenligt.

Her er det bare at komme igang med Google Website Optimizer, og lege med elementerne. Her kan det også kraftigt anbefales at man faktisk forholder sig kritisk til sine data i Google Analytics - og undersøger hvilke sider der har den største afvisningsprocent.

Men når du først når dette punkt er der væsentlig mange ting som kan hjælpe din onlineforretning, men det kan vi jo altid tage til den tid :O)

God fornøjelse.

Mvh Henrik

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Væk med der står i banneret i love it der kommer for meget dating over hjemmesiden .

Hjemmesiden Mangler Unikke url vigtigt når i tilbyder søgeord optimering hjælper jer lidt op på google ,

Husk brug h1 og h2 i overskriften i teksten

Kontakt siden står der ikke hvilken åbnings tider i har kan man ringe hele døgnet til jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Normalt bedømmer jeg ikke andres hjemmesider, da jeg på den måde sætter mig selv og mine hjemmesider over andres - og ingen er perfekte - slet ikke mig...Crying

Jeg vil dog alligevel tillade mig at tænke højt.

- Den der "tæller-boks" nederst til venstre - væk med den, da du er den eneste i verden, der har interesse i antallet af besøgende på din hjemmeside.

- "Vi tilbyder-boksen" kunne evt. sløjfes og de 3 billeder kunne flyttes ind i midten og re-designes og gøres større for at fremhæve, hvad det er at I laver.

- Evt. lav en reference-liste med nogle kunde-cases, for at beskrive hvordan I arbejder.

- Hvis du har en masse know-how du vil dele ud af, eller nogle problematikker du ofte støder på i din hverdag, kan du evt. lave en blok på dit site, hvor du laver nogle lange indlæg omk. disse emner. Det vil hurtigt blive indexeret af Google og skaffe mange nye besøgende, der for øjnene op for dine ydelser - og i sidste ende mulige penge i kassen...

- Kig på din SEO - Start med dine META tags - Dine vigtige søgeord bør indgå i dine META tags, samt arbejd med din linkbuilding.

Men generelt er det sådan inden for dit område, at førstehånds-indtrykket sælger - og hvis min virksomhed havde brug for en supporter lige nu, er jeg ikke sikker på, at dit site ville sælge mig...

Overvej at smide 4-5 kilo efter et prof. layout fra et par design-nørder - Så skal kunderne nok ende med at stå i kø.

Vi er trods alt i en tid, hvor virksomhederne skærer ned - særligt system-administratorer og andre, der kan out-sourses, bliver sparet væk. Men når virksomhederne så skal have noget fixet, skal de jo bruge dig... Så skal man smede når jernet er varmt, er det sgu nu det sner...Wink

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er helt håbløs i firefox på en mac - boksene i venstre side går langt ind over teksten, så siden er komplet ulæselig

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLBECH:

Hmm... Normalt bedømmer jeg ikke andres hjemmesider, da jeg på den måde sætter mig selv og mine hjemmesider over andres - og ingen er perfekte - slet ikke mig...Crying

Jeg vil dog alligevel tillade mig at tænke højt.

- Den der "tæller-boks" nederst til venstre - væk med den, da du er den eneste i verden, der har interesse i antallet af besøgende på din hjemmeside.

- "Vi tilbyder-boksen" kunne evt. sløjfes og de 3 billeder kunne flyttes ind i midten og re-designes og gøres større for at fremhæve, hvad det er at I laver.

- Evt. lav en reference-liste med nogle kunde-cases, for at beskrive hvordan I arbejder.

- Hvis du har en masse know-how du vil dele ud af, eller nogle problematikker du ofte støder på i din hverdag, kan du evt. lave en blok på dit site, hvor du laver nogle lange indlæg omk. disse emner. Det vil hurtigt blive indexeret af Google og skaffe mange nye besøgende, der for øjnene op for dine ydelser - og i sidste ende mulige penge i kassen...

- Kig på din SEO - Start med dine META tags - Dine vigtige søgeord bør indgå i dine META tags, samt arbejd med din linkbuilding.

Men generelt er det sådan inden for dit område, at førstehånds-indtrykket sælger - og hvis min virksomhed havde brug for en supporter lige nu, er jeg ikke sikker på, at dit site ville sælge mig...

Overvej at smide 4-5 kilo efter et prof. layout fra et par design-nørder - Så skal kunderne nok ende med at stå i kø.

Vi er trods alt i en tid, hvor virksomhederne skærer ned - særligt system-administratorer og andre, der kan out-sourses, bliver sparet væk. Men når virksomhederne så skal have noget fixet, skal de jo bruge dig... Så skal man smede når jernet er varmt, er det sgu nu det sner...Wink

Jeg vil sådan set gerne smide 4kilo efter et mere proff layout , men f.x banneret er lavet af en proff grafiker som jeg anvender (bortset fra I Love It , som er min egen ide)

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode tips og råd - det er noget jeg vil arbejde videre med.

Jeg har lavet et par hurtige ændringer nu ...

Til dem af jer der gerne vil tilbyde hjælp til en totalforbedring så må I gerne melde ud og levere nogle referencer.

Men jeg vil gerne beholde det brundlæggende layout så siden kan genkendes samt logo og de dele af banneret som kan genbruges.

Det jeg har brug for er :

  • forbedring af tekster og budskaber
  • forbedring af layout
  • forbedring af Seo og optimering til google visning

Jeg beholder siden på min webserver så der er tale om en pris for opgaven og ikke at den flyttes - om det skal være andet cms system gør ikke noget men det jeg har anvendt er e107.

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)