Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale lånefirmaer ala laanlet.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi skal til at tilbyde finansiering af vores produkter. Her vil vi lave en aftale med et lånefirma. Der findes jo rigtig mange af dem, men er der nogen herinde der har konkrete erfaringer på dette område? Er der nogen der er bedre end andre, nogen i kan anbefale. Nogen der ved hvad man skal kigge efter ved valg af lånefirma?

Hilsen Morten

p.s. hvis der er nogen der har forstand på leasing så vil jeg også meget gerne høre fra jer. Kan vi fx uden videre selv tilbyde leasing af vores produkter? Smid gerne et link hvor jeg kan læse mere om det :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at kontakte Dennis... Han har mange gode svar..

 

Nordisk Finans A/S

Dennis Hørlykke

Partner

( Mobil  +45 25 22 33 11
( Tlf.    +45 39 300 530
* Fax    +45 39 300 730
*
 Mail    dh@nordiskfinans.dk 

Mvh.

Michael Pausgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket :)

Jeg vil lige forbi deres hjemmeside og læse lidt mere inden jeg går videre. Men leasing er helt sikkert en mulighed der skal undersøges nærmere!

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 

Jeg har kigget lidt mere på dine ting...

Så det er absolut fint med at søge leasing når det er den prisklasse... alm. lån vil nok være bekosteligt meht. renter..  Var det en ide at tilbyde det som en finanseret personalegode.. Derfor vil leasing være perfekt. Jeg vil foreslå dig at have pris  klar. feks. 4 priser samt  2 eller 3 løbetider. stille op i tabelform med angivelse af mdr. leasing. Hvordan firmaet så tilbyder det via personale er vel det samme som biler eller edb....?

 

mvh Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Om det skal være finansieret som personalegode, leasing, lån. Jeg er åben over for alle muligheder, der er med til at generere salg! Men det står også klart at det kræver en del flere undersøgelser før vi kan kaste os ud i leasing. Så det vil vi begynde at undersøge :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)