Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Display Ads Revolutionerer Bannermarkedet

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget interessant, hvor finder man Display Ads inde på sin Adwords konto??

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som ved hvor man kan lave disse display ads? Og vises de på sider i stedet for almindelig adwords tekst kampanger.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nevermind så fandt jeg det endelig.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:

Er der nogle som ved hvor man kan lave disse display ads? Og vises de på sider i stedet for almindelig adwords tekst kampanger.

Hej Zacho,

Nu ved jeg ikke hvilken form for adwords interface du har, men du skal lave det der kaldes Content Network kampagner - Indholdsnetværket. 

Der kan du så oprette bannere og hvordan du ønsker at målrette kampagnen. Du kan målrette den mod søgeord eller du kan vælge specifikt hvilke websteder du ønsker at annoncere på. 

Det fungerer meget på samme vis, som hvis du opretter almindelige kampagner, dog skal du være opmærksom på ikke at tilføje for mange søgeord. 

Mvh.

Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Super, har netop oprettet min første annonce, så må vi se om det giver noget salg. Kan man følge den med Analytics?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:

Hej.

Super, har netop oprettet min første annonce, så må vi se om det giver noget salg. Kan man følge den med Analytics?

Du kan følge den på præcis samme måde, som med din resterende AdWords kampagne. I Analytics skal du enten have sat e-handel til eller sat nogle mål op for din webshop. I AdWords brugerpanelet skal du have sat salgssporing op for, at du kan holde styr på det. 

Network kampagner kan være ekstremt effektive, hvis man får lavet nogle gode kampagner. Derudover kan det være en god måde at skaffe ekstra besøgende / omsætning på områder, hvor der ikke er så mange søgninger. 

Mvh.

Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho,

Husk at slå salg (eller conversion) til inde i adwords. Herefter skal du holde øje med "Gennemsynskonvteringer" - den fortæller dig hvor mange der har konverteret efter de har set din banner - men ikke klikket på den. Det er super smart!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Schelle:

Zacho,

Husk at slå salg (eller conversion) til inde i adwords. Herefter skal du holde øje med "Gennemsynskonvteringer" - den fortæller dig hvor mange der har konverteret efter de har set din banner - men ikke klikket på den. Det er super smart!

Thumbs up Tobias..

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Schelle:

Zacho,

Husk at slå salg (eller conversion) til inde i adwords. Herefter skal du holde øje med "Gennemsynskonvteringer" - den fortæller dig hvor mange der har konverteret efter de har set din banner - men ikke klikket på den. Det er super smart!

Hov deeet.. Så er der noget med en kode som skal sættes ind, det aner jeg jo nada af :-) Min shop kører prestashop med Google Analytics modul preinstalleret..

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)