Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskat 2 gange?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabybro
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ansat hos et firma hvorigennem jeg får betalt internet (samt har PC stillet til rådighed). Derudover har jeg et enkeltmandsvirksomhed hvori jeg har tænkt på at købe en firmatelefon (og bruge den privat), må man det og hvordan er reglerne på nuværende tidspunkt og hvordan bliver de med den nye multimedie skat?

 

Håber der er nogle der kan hjælpe.

 

Vh

Jacob

Fra Aabybro
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogle der kan hjælpe?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da. Til dels.

Efter de nuværende regler i år skal du kun beskattes en gang. Læser man Skats vejledninger om den nye multmedieskat kunne man læse det som at du her skal beskattes to gange, jf. at der i en situation hvor du har to arbejdsgivere skal indberettes og indeholdes A-skat af begge. Disse værdier kan ikke nedsættes. Men det fremgår af bemærkningerne til lovforslaget at en person med flere arbejdsgivere kun beskattes en gang. Hvordan man vil løse det ved jeg ikke men nåske støder jeg på det når jeg får pløjet spørgsmål og svar til ministeren igennem her i nærmeste fremtid, da jeg skal bruge det til kursusforberedelse.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Aabybro
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg meget gerne hører om når du ved nogetom hvordan det kommer til at foregå.

 

Men mange tak for svaret angående reglerne på nuværende tidspunkt :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)