Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Password

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har måtte fyrer en medarbejder, som sad med alt it i virksomheden. Problemet er nu han ikke vil aflevere Password således jeg kan komme ind på maskinen.

Hvordan gør jeg...??? Skal selvfølgelig have ansat en ny it mand men det tager jo lidt tid at finde ham, og skulle gerne på inden da.

 

Håber på et svar, på forhånd tak..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en serverløsning, så logger du på serveren og resetter hans password

Hvis det er en stand-alone maskine, så logger du ind som administrator lokalt på maskinen og resetter passwordet

Hvis du ikke har admin passwordet, så venter du med at rode mere med det til i har hyret en IT konsulent, for så har han et værktøj du kan resette det med

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl:
Hej

Jeg har måtte fyrer en medarbejder, som sad med alt it i virksomheden. Problemet er nu han ikke vil aflevere Password således jeg kan komme ind på maskinen.

Hvordan gør jeg...??? Skal selvfølgelig have ansat en ny it mand men det tager jo lidt tid at finde ham, og skulle gerne på inden da.

 Håber på et svar, på forhånd tak..

Hej
Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 20136323, via PM, eller via kontaktformularen på nielco.dk.
Så kan vi sammen se på situationen og mulighederne og finde en løsning. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

 

Tak for svaret men det er en stand-alone, og jeg kommer ikke engang til skrive bordet på skærmen, før den vil have password.

 

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl:

Godmorgen

 

Tak for svaret men det er en stand-alone, og jeg kommer ikke engang til skrive bordet på skærmen, før den vil have password.

 

Er det en stationær eller bærbar ?

og er det bios password eller windows password ?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er Windows, og stationær..

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes rigtig mange programmer til at lave password recovery/hack til windows password. Et alternativ er selvfølgelig at geninstallere windows, dette er dog kun en løsning hvis du kan tåle at miste de ting der ligger på din pc.

Prøv at gå på youtube at søg efter "windows password recovery" så vil der kommer en masse guides til forskellige pogrammer.

Om ikke andet burde det være noget en kyndig IT person hurtigt kan fikse.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Ja har snakket med en nede fra Aarhus der kan klare problemet, for kan ikke tåle at miste data der er på den.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver tak for det

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)