Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til vognmænd

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Hej

Kan der ikke stå en bærbarcomputer med en gps enhed til så man centralt kan se om bilen stopper eller hvor den er, som kvitering på udført opgave skal fartmålerskiven læses ind på computeren så varen der er leveret scannes ind og regningen printes ud...

jeg ved ikke om det fndes... mvh preben

 

 

En std bærbar med gammeldags disk vil ikke kunne holde lige så længe som en Håndholdt, og der er flere ting der kan gå galt. Med mindre det er nødvendigt med en PC, så vil jeg anbefale en håndholdt

Det link jeg kom med http://www.tomtom-work.com/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=155 går alle disse ting og meget mere, uden du skal koble den til fartskriveren. De får en lille håndholdt PC som bedre kan tåle at blive brugt, og derigennem bruger den GPS'en til at notere ALT hvad der sker.

Chaufføren skal bare notere hvornår han stopper en opgave, og starter den næste.

Du kan google ordet "flådestyring" - for det er hvad det du spørger efter går ind under.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Chaufføren skal bare nttere hvornår han stopper en opgave, og starter den næste.

I tilfælde af overfald hvilket detsværre sker vil de fcentralt kunne se det og fartskiven er en slags egenkontrol og med en lille printer kan det adminstratve klares på stedet.

Med hensyn til holdbarhed så koster et 5 års forsikringsforløb ikke ret meget...

mvh preben 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:
Med hensyn til holdbarhed så koster et 5 års forsikringsforløb ikke ret meget...

Nej, men det gør tiden der skal bruges til at konfigurere systemet og ny enhed tilgengæld og den tid er som regel ikke dækket af forsikring......

Jeg har oplevet en del kunder, som ville spare penge på hardwaren, men endte op med nogle dyre regninger for konfigurering af enhederne igen, pga. den tid der skal bruges på det...

Kan klart anbefale specielle bærbare enheder til den slag miljø....

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

kender du til nogle der har efaring i brug af det tom tom har.

Vi har nemlig .samme arbejdsgang som  Førster:

og vil gerne have et system hvor lastbilerne via deres computer i bilen modtager ordre og svare tilbage med de oplysninger til kontoret, som der skal bruges til fakturering.

vi bruger tons og km oplysninger, vægten aflæser de i bilerne ligsom de kørte kilometer.

Jeg har ikke det store problem, med at vide hvor bilerne er, men det vil da være en side gevinstSmile

Jeg kan se tom tom kan bruges til c5, som er vores regnskabs program, og det er jo en fordel.

Jeg vil skulle bruge systemet i to lastbiler,....

nogen ide om pris : hvad der skal købes for at få systemet op at køre.

Kan man ikke bruge det navigation der er i bilerne i forvejen.

fra bilerne kan der sendes mail til kontoret... men hvordan integreres det derfa til c5... skal der købes ekstra arbejdspladser i c5 for at det virker...eller hvad skal der til

 

mvh linda

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Skanderborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidliger arbejdet med disponering og vi brugte Trans 2000, det virker rimligt simpel og kan arbejde sammen med bl.a. dynafleet fra volvo.

http://www.nh-it.dk/trans2000.htm

Vh. Klaus

KJS Ejendomsservice
Alt indenfor vedligeholdelse af bygninger, grønne områder og legepladser.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Støvring
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

HelpIT vil gerne hjælpe Jer med en løsning.

Der findes flere muligheder mht. kommunikation mellem bilerne og C5. F.eks. mail-sms, hvor man kan sende bookinger ud som sms. Der findes comlog, som installeres ude i bilen, hvor man kan kommunikere mellem bil og kontor. Alle disse løsninger kan tilpasses den enkelte virksomheds individulle behov.

Tidsregisreringen er der også forskellige løsningsmuligheder til, bla. comlogs løsning eller stregkoder.

 

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

TNT har nogen scannere hvor der kommer afhentninger ind på skærmen.

Der burde man jo kunne lave noget tilsvarende.

så bipper den og der står hvor der skal afhentes og så taster man ok for at man har set den afhentning.

nemt og smart.

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)