Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - nogen med erfaring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'erSmile 

Jeg vil gerne starte min egen webshop med salg af negleprodukter, makeup, økologiske cremer osv. Det skal være en lækker webshop henvendt til stilbevidste kvinder mellem 20-45 år og jeg vil gerne drive den selv - på "fritidsbasis" her i Danmark. Med tiden satser jeg dog på at udvide til resten af Europa også, hvis alt går som det skal. 

Jeg vil dog lige først høre om nogen af jer derude har erfaring med opstart af egen webshop indenfor mit felt: cremer, plejeprodukter osv.? Hvad kræver det af en relativ uerfaren "webshopper"? Og ikke mindst, hvordan formidler i nemmest kontakt til distributører osv.?

 

På forhånd takSmile

Mvh. Cecilie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Hvis du er helt uerfaren og skal starte helt fra bunden, så vil jeg anbefale dig at få lidt grundlæggende viden omkring e-handel før du begynder at investere tid og penge. Jeg vil anbefale dig lige at få læst nogle bøger om e-handel. Der findes rigtig mange på dette område og her det bare med at finde ud af hvad du har brug for her til at starte med. Men bøger som tit bliver omtalt her, er e-bøgerne "e-pusher" og "webshop-hvordan".

Det var blot mit input, held og lukke med projektet.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligesom Henning anbefale dig at investere i Martin Thorborgs e-pusher. Den kan spare dig for en masse begynderfejl.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cille, E-pusher :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag også et kik i "Fra biks til business - når kvinder tænker vækst".. den er super god - også for mænd ;-)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)