Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan det være rigtigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Kan udlejer af restaurant  på feriecenter kræve at jeg holder åbent året rundt når det gir underskud , da centeret ingen eller kun meget få gæster har i mange perioder af året ?????

vi ligger i yderområde så der kommer ikke gæster dumpenede fra gaden

Lisa

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

det burde man da ikke umiddelbart mene med mindre der står på papir fra en gammel aftale.

men tjek reglerne for området og hvad paragrafferne skriver om det.

lyder ikke rigtigt.

vh.

Britta

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg ved det ikke men det står i kontrakten at der skal være åbent  , men når de nu ingen eller kun få gæster ha og der ikke er rentabelt men gir underskud så må det vel kunne laves om. ?????

Er blevet truet med ophævelse af kontrakten hvis jeg ikke holder åbent hver dag pt kan siges at der foreksembel kun er 10 - 12 gæster der bor her og nogle få % der benytter restauranten da der er køkkener i lejlighederne

 

Lisa

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

her er total set knap 200 lejligheder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt forrygt at du skal være tvunget til at køre med underskud eller blive opsagt.

Det kan på ingen måder være i nogens interesse. Men den andel af gæster kan de jo ikke leje ud til et andet sted - da ingen vil gå ind i et sådan projekt hvis ikke kundeunderlaget er til stede.

Enten må de dække tabet for at opretholde deres standard mod deres gæster ellers så må du holde åbent i det omfang du følger du kan tjene penge.

 

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ok det var ikke mange.

måske i sku holde et møde om det også finde ud af hvad der skal til for at lokke flere til. få det må da være i fælles intresse.

få noget levende musik. hvor ligger det henne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa

Jeg kan godt forstå det kan være frustrerende at skulle have lukket når der ingen gæster er. Det er jo en ren underskudsforretning.

Det kan selvfølgelig ændres hvis udlejer er villig til at indgå en ny kontrakt, men med truslen om at ophæve lejemålet, så virker det ikke som om de er villige til at ændre vilkårene.

Så det store og det hele er at du har indgået en kontrakt, og den er du forpligtet til at overholde! (siger jeg med forbehold, for jeg har ingen juridisk baggrund).

Men i stedet for at lukke, kunne du så ikke gøre lidt mere ud af markedsføringen, og prøve at få lidt gæster ind i de sløve perioder? Selvom der ikke kommer så mange folk fra gaden fordi i ligger afsides, så må det være muligt at få folks opmærksomhed på en anden måde.

Held og lykke :)

Hilsen Morten

Fra Næstelsø
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

lav noget lokal modeopvisning fra frisøre og børnetøjsbutikker og ligende.  lav mad kursuser og stå til rådighed for fester som vil kunne leje stedet i lavsæsonnerne

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa

Nu ved jeg ikke hvor dit køkken ligger, men hvad med at lave aftale med den lokal AOF aftenskole, hvor du tilbyder madlavningskursus.

Det er helt normalt at kursisterne betaler en del af råvare, samtidig får du timebetaling som underviser samt lokale leje i forbindelse med kursusafholdelse.

Jeg er sikker på rigtig mange ønsker at prøve at lave mad i et restaurant køkken. Det skulle være populært med et madkursus for rigtige mænd Big Smile

Mvh
juul

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med at køre en tu rundt med mad til de ældre, der er vel også skoler hvor der kan laves aftaler,,,,mvh preben

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)