Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et poolbord med congolesisk parykpincher hår ?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jubiii - Steve er tilbage Big Smile

Hvor har jeg savnet ham! Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hmmm - en dårlig efterligning af Steve huserer åbenbart:

 

Mail modtaget i går:

Hej House Of Kids.
 
Jeg har været inde forbi jeres hjemmeside og set at i har haft Parykpincher Aber, men at disse ikke længere er at finde hos jer.
 
Jeg spørg da jeg tidligere har købt en, men tror ikke rigtigt på at den var helt ægte og ham sælgeren virkede nu også meget underlig..Måske jeg må spørge hvor i fik dem fra og evt høre om jeres underleverandør af disse aber. Jeg ved godt disse aber ikke er lovlige her i danmark, men måske i har nogen der ikke er på siden som jeg måske kunne købe ?. Jeg er villig til at give en okay pris eller evt bytte med et af mine nuværende dyr ?.
 
Jeg har følgende på lager:
 
Lille tigermis.
 
udstoppet hammerhaj ( ved ikke hvorfor de hedder det ).
 
Og en lille elg (købt i sverige og betalt afgift)
 
Jeg håber at hører fra jer da jeg virkelig mangler den abe til min samling..
 
Venlig hilsen
 
lekkim
 
 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op hvor plat.. helt ærligt! Angry

Jeg bliver snart sur hvis jeg ikke får en mail fra den rigtige Steve Big Smile

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

 

Hmmm - en dårlig efterligning af Steve huserer åbenbart:

Mail modtaget i går:

..... [ SNIP ] ....

Venlig hilsen
 
lekkim

Personen har da været så venlig at skrive sit navn... "lekkim" er Mikkel stavet bagfra Big Smile

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, hvor er du da vaks Wink

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Hmmm - en dårlig efterligning af Steve huserer åbenbart:

Det kunne måske være Steve selv, der har opfundet en ny person, da han jo GERNE vil have et respons fra dig Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der også ham der står bag alle de Private beskeder jeg får fra afrikans kvinder der vil date mig?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:
Er der også ham der står bag alle de Private beskeder jeg får fra afrikans kvinder der vil date mig?

Nej, det tror jeg ikke er Steves stil. Det er nok bare fordi de synes du ser sød ud Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der åbenbart brug for flere Optikere i hans hjemland

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hørte jeg også fra vores 'nye' ven - Lekkim (Mikkel) - og jeg siger da tak for 'komplimenten' sidst i mailen Big Smile

Hej Simona.
 
Jeg har været sammen med mit nyfødte barn inde på din flotte hjemmeside :-) Vi har kigget lidt rundt på siden og tror du kan lærer os begge to meget..
 
Det vi har tænkt mest på er det kursus for mig og baby 0-6 år. Jeg kan ikke helt forstå hvordan du kan lærer små spædbørn ting om livet og de forskellige trin i livet.
 
Du skriver man via dig kan få bøger på til alm. læsning, men også på computeren, men mit lille spædbarn kan jo ikke læse eller har fået sin første computer endnu.. Hvordan er de andre børn til læsning i den tidlige alder ?.  Det eneste mit barn kan lige pt er at kaste op på mig og sige små lyde og ja sove næsten døgnet rundt, ved ikke om det er fordi børn er meget dovne fra fødslen af..
 
Jeg vil meget gerne hvis du vil give mig råd så vi begge kan få læst lidt bøger sammen.
 
Baby siger iøvrigt det er rigtig flotte billeder du har på din side, opkasten tror jeg bare er tilfældigt..
 
Håber meget du kan hjælpe os, måske du kan være barnepige nogen gange, gerne 3-4 gange om ugen
 
Kram
 
lekkim
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)