Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt grafisk arbejde af høj kvalitet tilbydes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne sætte mine grafiske evner til salg.

Jeg har arbejdet intensivt med grafisk design og illustration i nu 3 år, og brænder virkelig for det. For mig er det ikke bare noget der skal give brød på bordet, det er også i høj grad min hobby og interesse.

Jeg kan levere alt lige fra surrealistiske håndtegninger og kunstneriske udskejelser til logoer og stramt opsatte firma-identiteter.

Visitkort, brevpapir, plakater, webdesigns, bog- go magasinlayout, illustration, you name it. Jeg har erfaringer med det meste og samtlige af førnævnte.

Min hjemmeside er godt nok en smule forældet og jeg har en del nye projekter jeg gerne vil erstatte med nogle af dem, der ligger der i øjeblikket, men tag et kig:
http://www.kasperpyndt.dk

Hvis det har interesse så send mig en mail på:
kasperpyndt@gmail.com

Prisen defineres udfra opgavens omfang.

Håber at høre fra dig,

Med venlig hilsen,
Kasper Pyndt

Portfolio: kasperpyndt.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan jeg sige - det ser superfedt ud på en edgy måde ;-) Mange fede ting. Skal huske dig til senere projekter. :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jamen der er bare iorden hvad du har lavet. Du kan tro at jeg også skal huske på dig til senere. Keep Up.

Bennie

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper - det er superfede ting du laver - lad være med at sælge dig selv alt for billigt Wink det er meget værd at kunne det som du kan Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)