Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en ekstrem simpel hjemmeside NU

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej med dig malte.

Hvis du viser mig en kvittering på indbaling af mindst kr. 500,00 til eksempelvis Røde Kors, eller anden tilsvarende organisation, vil jeg lave en hjemmeside til dig på en time eller to.

Hilsen Bennie

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Og lige for at køre vider på mit indlæg, så kan vi tilbyde en hjemmeside med unikt design samt vores eget fantastiske CMS system til 4595,- eks. moms også designer vi indtil du er 110% tilfreds.

Og hvis vi rammer første gang, kan vi levere inden for 2-3 dage :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:

Hvordan kan i sige, at i kan levere samme dag? :o

Hvad nu hvis han ikke er tilfreds med designet første gang? Må han så bare finde sig i det?

For skal designet laves om en gang eller to gange, er det jo ikke noget man lige levere samme dag - eller hvad?


Levering en dag når man er enig om designet. Man kan jo ikke designe noget før man er indgået aftale og er enig om designet osv, så kan man levere på en dag bagefter.

PS: Vi trækker vores tilbud tilbage. pga manglende tid.

Mvh Leo

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Leo - Ewebdesign.dk:

Nicolai Christensen:

Hvordan kan i sige, at i kan levere samme dag? :o

Hvad nu hvis han ikke er tilfreds med designet første gang? Må han så bare finde sig i det?

For skal designet laves om en gang eller to gange, er det jo ikke noget man lige levere samme dag - eller hvad?

 


Levering en dag når man er enig om designet. Man kan jo ikke designe noget før man er indgået aftale og er enig om designet osv, så kan man levere på en dag bagefter.

PS: Vi trækker vores tilbud tilbage. pga manglende tid.

Mvh Leo

Jamen i har skrevet levering samme dag, og så går man vel ud fra det er den dag man bestiller? For ellers kan vi levere inde for et par timer hvis der ikke er så travlt :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christensen:

Leo - Ewebdesign.dk:

Nicolai Christensen:

Hvordan kan i sige, at i kan levere samme dag? :o

Hvad nu hvis han ikke er tilfreds med designet første gang? Må han så bare finde sig i det?

For skal designet laves om en gang eller to gange, er det jo ikke noget man lige levere samme dag - eller hvad?

 

 

Jamen i har skrevet levering samme dag, og så går man vel ud fra det er den dag man bestiller? For ellers kan vi levere inde for et par timer hvis der ikke er så travlt :)

 

 

Jamen, udfra hans beskrivelse vi kan faktisk levere i løbet af et par timer.  Det drejer sig om 1+1 enkelt html sider, ikke cms, så er det reelt intet problem Wink

Ja, du har ret, jeg skulle skrive levering 3 timer.  Geeked

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte Vi tager 4499.- og det er inkl.Dansk CMS Med venlig hilsen vic

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte

Jeg kan klare en sådan side for din for 800 kr eks. moms og så kan du få den leveret imorgen, hvis du er tilfreds med designet. Du skal være velkommen til at se min hjemmeside eller skrive en mail på chiel@pephers.org

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også selv nemt og meget billigt..

tjek her hos One.com

mvh

 

 

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa,

Der er noget gang i dit indlæg omkring en kontaktformular, men jeg kan klare det for 200 inkl moms, betalt over Paypal.

Se mit CV på www.Webkode.dk

Forsat god dag.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)