Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Flyers!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.

Mit navn er Nathalia og jeg er uddannet lægeeksamineret kosmetolog. Jeg er netop startet som selvstændig, men pga. stadig mangel på facadeskilt og visitkort, ønsker Jeg at lave nogle flyers som er billige pr. stk., så jeg bare kan sende en røvfuld af dem ud over København! Jeg kunne selvfølgelig selv lave nogle flyers eller få min webmaster til det, men da jeg ikke har pengene til at få lavet flyers i hans format og/eller synes det er værdigt nok for kvaliteten af min klinik at lave dem selv, søger jeg et websted hvor jeg selv kan lave mine flyers så det ser professionelt ud og eller få en anden til at lave det til en god pris! KAN NOGEN VÆRE MIN SUPERMAN I DENNE SITUATION? ANYTHING!?

 

På forhånd tak for hjælpen, nye netvenner.

De bedste hilsner, Nathalia

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nathalia

Prøv at skrive til mig på: janus@lindau.dk med hvad du skal bruge, hvis du både skal have dem trykt og designet kan jeg helt sikkert finde en rigtig god pris til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nathalia,