Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Flyers!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen.

Mit navn er Nathalia og jeg er uddannet lægeeksamineret kosmetolog. Jeg er netop startet som selvstændig, men pga. stadig mangel på facadeskilt og visitkort, ønsker Jeg at lave nogle flyers som er billige pr. stk., så jeg bare kan sende en røvfuld af dem ud over København! Jeg kunne selvfølgelig selv lave nogle flyers eller få min webmaster til det, men da jeg ikke har pengene til at få lavet flyers i hans format og/eller synes det er værdigt nok for kvaliteten af min klinik at lave dem selv, søger jeg et websted hvor jeg selv kan lave mine flyers så det ser professionelt ud og eller få en anden til at lave det til en god pris! KAN NOGEN VÆRE MIN SUPERMAN I DENNE SITUATION? ANYTHING!?

 

På forhånd tak for hjælpen, nye netvenner.

De bedste hilsner, Nathalia

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nathalia

Prøv at skrive til mig på: janus@lindau.dk med hvad du skal bruge, hvis du både skal have dem trykt og designet kan jeg helt sikkert finde en rigtig god pris til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nathalia,

Du må gerne skrive til mig ang. design. Så vil jeg gerne lave et tilbud til dig, men tryk kan jeg ikke klare for dig. Jeg kan levere i de formater du skal bruge, både til din webmaster og til tryk, uden ekstra pris selvfølgelig. Du kan sende mig en PM hvis du vil høre nærmere.

 

Mvh

Michael

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Nathalia

Vi kan tilbyde gratis design & opsætning ved tryk af dine flyers :)

Du er velkommen til at sende en mail til mig leo@ewebdesign.dk 

Mvh Leo  www.ewebdesign.dk

 

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tak for din henvendelse. Det lyder rigtig fint, men jeg ved ikke engang hvad en PM er!? Betyder det at jeg skal sende dig en skitse?

 

Venlig Hilsen Nathalia

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

PM betyder personlig meddelelse. Burde måske hedder PB, når det nu hedder Personlige Beskeder på Amino.

Klik på brugerens profil og kig efter "Personlig Besked" i øverste venstre hjørne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nathalia Vienberg:

Hej alle sammen.

Mit navn er Nathalia og jeg er uddannet lægeeksamineret kosmetolog. Jeg er netop startet som selvstændig, men pga. stadig mangel på facadeskilt og visitkort, ønsker Jeg at lave nogle flyers som er billige pr. stk., så jeg bare kan sende en røvfuld af dem ud over København! Jeg kunne selvfølgelig selv lave nogle flyers eller få min webmaster til det, men da jeg ikke har pengene til at få lavet flyers i hans format og/eller synes det er værdigt nok for kvaliteten af min klinik at lave dem selv, søger jeg et websted hvor jeg selv kan lave mine flyers så det ser professionelt ud og eller få en anden til at lave det til en god pris! KAN NOGEN VÆRE MIN SUPERMAN I DENNE SITUATION? ANYTHING!?

 

På forhånd tak for hjælpen, nye netvenner.

De bedste hilsner, Nathalia

 

Hej Nathalia.

Velkommen til Amino, og dette er dit første indlæg. Super sejt at dig at være opsøgende, så skal du nok komme langt.

Jeg håber selvfølgelige ikke at du drukner allerede første dag i alle de gode Amino-tilbud. Wink

Ligeledes håber jeg, at du vil give dig god tid til at kigge hele Amino igennem og i de eksisterende tråde, da der er en masse god og brugbar viden og værktøjer til Iværksættere - og så er det helt gratis Yes

Held og lykke her fra.

Glenn

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at Lindau som skrev tidligere kører med nogle super priser på tryk, og designs det laver vi til super pris Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn.

Hvor sødt af dig at rose mig sådan :) Jeg lover at kigge flittigt rundt!

Tak for mailen

Venlig Hilsen

Nathalia

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)