Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino´er,

Jeg går med tankerne om at prøve kræfter med en webshop. Jeg har fundet ud af hvilket marked jeg vil ind på, men derefter er jeg ligesom gået i stå og har en masse ubesvaret spørgsmål og ved egentlig ikke hvor jeg skal starte og slutte.

Til start skal jeg have nogle leverandøraftaler på plads, men er i tvivl om hvad man skriver til dem og om man bliver taget seriøst når man bare henvender sig som privat uden at have en webshop. Og hvad er egentlig bedst, at skrive eller ringe til leverandørerne?

Håber på at i kan være behjælpelige med at sparke mig i gang:-)

På forhånd tak.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at henvende dig via telefon, så kan du sende en mail som opfølgning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

rabbit:

Til start skal jeg have nogle leverandøraftaler på plads, men er i tvivl om hvad man skriver til dem og om man bliver taget seriøst når man bare henvender sig som privat uden at have en webshop. Og hvad er egentlig bedst, at skrive eller ringe til leverandørerne?

Det kommer meget an på branche, hvordan du skal gribe det an. Nogle leverandører er spild at kontakte i starten, da de kun vil sælge til veletablerede webshops. Så start med at kontakte dem du merer er mest realistiske at få en aftale med, og start kontakten via tlf. Så udviser du nemlig størst interesse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

 

Tak for feedback, det ser rigtig godt ud :-)

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rabbit,

Du bør også gøre dig selv den tjeneste allerede nu at begynde arbejdet med at udarbejde din forretningsplan - ved godt det ikke lyder som det mest sexede lige nu - men det vil faktisk også hjælpe dig med hvem du skal have kotakt til og hvad du skal spørge dem om.

Her på Amino finder du masser af gode råd og skabeloner til forretningsplanen - men du er også velkommen til at klikke forbi min blog - eller droppe mig en mail hvis du har brug inspiration (handberg7480@gmail.com).

Claus Handberg
http://forretningsplanen.blogspot.com/search/label/Velkommen

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

rabbit:
Til start skal jeg have nogle leverandøraftaler på plads, men er i tvivl om hvad man skriver til dem og om man bliver taget seriøst

Hvis du kontakter mig på lasse-smith@ofir.dk vil du blive taget seriøst, jeg åbner om få dage et import / Dropshipping firma, så kunne det have interesse, er du velkommen til at skrive til mig.

Jeg har et personale med 25 års indkøbserfaring og kan skaffe lige hvad du ønsker.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino´er!

 

Tusinde tak for jeres svar :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)