Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor må man ikke fraråde herinde ?? Mine indlæg bliver slettet !!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej.

Jeg har lige lagt 2 indlæg på hvor jeg fraråder webitall, men de bliver slettet.

Må man ikke fraråde mod firmaer herinde ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var engang et underforum til advarsler, men det medførte vist lidt vel rigeligt advokatarbejde for Aminos advokater, så det blev lukket igen. Siden da har det ikke været tilladt at skrive advarselstråde herinde.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg såmænd også sikker på at man må, men hvis det ligefrem skal være med firmanavn med ord som "advarsel" osv. så er det med at have dokumentationen i orden og ikke bare gøre det til useriøs mudderkastning. Desuden har enhver sag to sider.

Nu er dine oprindelige indlæg jo væk (og det er nok meget godt), men for mig lød det som om, at det du krævede ikke var det der var aftalt fra starten og så er det klart at virksomheden på et tidspunkt "står af" på en opgave til fast pris - ellers kunne du jo blive ved med at forlange og det er vel heller ikke rimeligt?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt lave en overskrift, hvor der står "Webitall er bygget af nederen" og så forklare din oplevelse i teksten.

 

Jeg nåede at læse den ene og det så egentlig ud som om, at de blot ikke ville acceptere nye krav, uden at du betalte mere. Det er vel meget normalt.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at ejer af forum har ansvar for indhold, og dermed vil det kræve mange ressourcer fra ejerdelens side at forholde sig til de mange injurier, det vil medføre med anklager uden dokumentation.

Nu så jeg ikke dine oprindelige indlæg, men såfremt du fremlægger dokumentation for enhver påstand, skulle der principielt ikke være noget i vejen for at bevare dine indlæg. Men igen er det op til ejer, hvor vidt de ønsker, at tage pågældende kamp.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrev til dem jeg skulle have en side som guloggratis og der ligger disse fuktioner også inde så regner da med at få dem med.

Henviser jeg til en side får jeg vil også de fuktioner der er på den side jeg henviser til ??

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OpretGratis.dk:

hej.

Jeg har lige lagt 2 indlæg på hvor jeg fraråder webitall, men de bliver slettet.

Må man ikke fraråde mod firmaer herinde ?

Nej det må du ikke :-)

En Amino Bruger skriver "Jeg er blevet snydt af xxx".
Det er måske rigtigt, eller måske forkert, det har jeg (Amino) ingen chance for at vide.

Firma XXX får nu færre kunder, fordi Amino Bruger har skrevet det grimme indlæg.

Firma XXX får deres advokat til at sende Amino og Amino Bruger en stor regning, typisk fra 25.000 kr. og op og ja, det er sket flere gange, Amino har dog sluppet, fordi vi har slettet indlægget på opfordring.

Så nej, vi har ikke tid og råd til at agere gabestok for folket.

Dbh Martin



Du skriver at u hader xxxx fordi xxxx. Det er måske rigtigt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre et vildt dårligt udgangspunkt. Hvis der ikke foreligger en nogenlunde kravspec, så er det dælme svært at blive enige om, hvad der indgår i løsningen....

Jeg siger ikke, at de har gjort alt rigtigt og har behandlet dig korrekt, for jeg aner ikke hvad I har aftalt. Omvendt ved jeg heller ikke, om du selv har været urimelig i dine krav. Med sådan et udgangspunkt, kan det være svært for os andre at afgøre......

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Skrev til dem jeg skulle have en side som guloggratis og der ligger disse fuktioner også inde så regner da med at få dem med.

Henviser jeg til en side får jeg vil også de fuktioner der er på den side jeg henviser til ??

Hvis det er udgangspunktet for jeres aftale, så bør du før dit næste projekt læse op på nogle af de guider til kravspecifikationer, der findes online. Jo mere du får pindet ud på forhånd, jo mindre er der at blive uvenner om bagefter. Og så skal man passe på formuleringer som "ændringer indtil du er tilfreds" - men den sætning skulle jeg nok nærmere skrive til dit webbureau..

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror også at lidt af det ligger i at du sagde noget om sort arbejde, de kan jo godt have bogført det, og mon ikke at de så har bogført det efter du har lagt flere steder det på nettet.

og det andet problem er nok at det ikke er lovligt at hænge nogen ud på nettet, hvis nu, og det siger jeg ikke at de har, men hvis nu at de har rent mel i posen med at have bogført dine penge, så kan de lave en anmeldse på dig, for at give dem dårlig omtale og sige at de måske laver sort arbejde og ikke overholder aftaler.

Der er faldet dom i flere sager på det, det sidste år, det var noget om det i Station 2 først på sommeren,

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)