Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance udvikler/programmør søger opgaver. PHP, MySQL, Perl, C

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på udkig efter freelance opgaver inden for programmering/softwareudvikling/webdesign

Jeg har mange års erfaring som software udvikler. I øjeblikket arbejder jeg mest med webudvikling med PHP/MySQL/HTML, men jeg har også arbejdet meget med bl.a Perl, C, C++, Linux/Unix. 

Så hvis du står du og mangler en freelancer til

-små eller store opgaver
-nyudvikling,
-tilretning af eksisterende kode,
-integration af systemer
-eller lignende

så send mig Privat besked herinde eller skriv til mig på mail@grublerier.dk
Jeg fremsender også gerne et detaljeret CV.

Her er mine egne websites, som er lavet fra bunden med PHP/MySQL:

Grublerier.dk - Sjove opgaver og alternativ IQ test

BeatMyLink.dk - Link katalog for danske links

BeatMyLink.com - Link katalog for alverdens links

GroupFormer.com - Online værktøj til at danne grupper

 

Venlig hilsen

-lars

 

 

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Har du ikke lavet andre sider ?

 

Specielt sider hvor du har noget databehandling.

 

På forhånd tak

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Først vækkede dit indlæg min interesse, men din referenceliste er altså ikke særlig imponerende. Designet ligner det jeg lavede i frontpage for 7-8 år siden :/ Har du eventuelt noget flottere og mere dybdegående at henvise til?

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback. Jeg skal klart nok have nogle flere og flottere referencesider.

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi se noget databehandling ? :)

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Kan vi se noget databehandling ? :)

Nu er databehandling et temmelig vidt begreb for mig. Jeg vil da det meget gerne vise, at jeg kan håndtere data, men du bliver nok nødt til specificere lidt nærmere, hvad det er du efterspørger.

Er det er konkret opgave vedrørende databehandling, der ønskes løst?

 

På Grublerier.dk finder du Quizzer og andre sjove opgaver

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hermansen:
Designet ligner det jeg lavede i frontpage for 7-8 år siden :/ Har du eventuelt noget flottere og mere dybdegående at henvise til?

Det var da en lidt kæk bemærkning, du havde der.

Hvis man skal hyrer en med det CV, så sætter man ham da ikke til at lave grafik, det hyrer man en grafikker til! Man sætter ham til at programmere for det er jo det han kan! Og med det bagkatalog af sprog og platforme så er han sandsynligvis ikke helt ringe til det, snare tværtimod.

Faktisk er der en rigtigt god sandsynlighed for at hans timer ville være en del gange mere værd, for de fleste virksomheder end dine.

Så hvem skal så hyrer ham, ja svaret er vel egentligt simplet hvis man står med et internet projekt af en hvis kompleksitet, som f.eks. et datingportal, jobportal eller en prissammenligningstjeneste, og ikke har råd til at bruge et etableret bureau. Så er der en god chance for at vores mand her kan løfte opgaven, meget større end den er for alle de unge håbefulde der aldrig har tacklet et større projekt før, men tror de kan de hele fordi de har læst en bog om PHP (Sådan har jeg også selv troet, så er det vel okay at sige det).

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Simon Hermansen:
Designet ligner det jeg lavede i frontpage for 7-8 år siden :/ Har du eventuelt noget flottere og mere dybdegående at henvise til?

Det var da en lidt kæk bemærkning, du havde der.

Hvis man skal hyrer en med det CV, så sætter man ham da ikke til at lave grafik, det hyrer man en grafikker til! Man sætter ham til at programmere for det er jo det han kan! Og med det bagkatalog af sprog og platforme så er han sandsynligvis ikke helt ringe til det, snare tværtimod.

Jeg er helt enig i dette, vi er alle halvhjerner. Vores ven her er til venstre del og er ikke designer

Venstre hjernehalvdel er kendetegnet ved anvendelse og logisk, rationel og analytisk tænkning. Det er her, vi udvikler og anvender sproget og andre kognitive færdigheder som skrivning, læsning og regning. Venstre hjernehalvdel er desuden typisk forbundet med adfærd som eftertænksomhed, tilbageholdende, rolig og forsigtig.

Højre hjernehalvldel er den kreative, intuitive og følelsesbetonet del af hjernen. Vi bruger den til at tænke i billeder, lyde og rummelighed. Højre hjernehalvdel er kendetegnet ved adfærd som spontanitet, frembrusende og ubekymret.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig dit CV samt oplysninger om hvad din timepris er

Du kan finde min mail i min signatur.

 

Jeg arbejder i øjeblikket med en ide omkring en syndikeret databaseløsning, som kræver noget kodning (noget jeg ikke selv er særlig skarp til)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Det var da en lidt kæk bemærkning, du havde der.

Hvis man skal hyrer en med det CV, så sætter man ham da ikke til at lave grafik, det hyrer man en grafikker til! Man sætter ham til at programmere for det er jo det han kan! Og med det bagkatalog af sprog og platforme så er han sandsynligvis ikke helt ringe til det, snare tværtimod.

Faktisk er der en rigtigt god sandsynlighed for at hans timer ville være en del gange mere værd, for de fleste virksomheder end dine.

Så hvem skal så hyrer ham, ja svaret er vel egentligt simplet hvis man står med et internet projekt af en hvis kompleksitet, som f.eks. et datingportal, jobportal eller en prissammenligningstjeneste, og ikke har råd til at bruge et etableret bureau. Så er der en god chance for at vores mand her kan løfte opgaven, meget større end den er for alle de unge håbefulde der aldrig har tacklet et større projekt før, men tror de kan de hele fordi de har læst en bog om PHP (Sådan har jeg også selv troet, så er det vel okay at sige det).

Jeg er helt enig!

Mange forholder sig udelukkende til designet, fordi det er det som er nemt at gennemskue og vurdere hvorvidt om det er godt eller dårligt - det er en typisk misforstået holdning.

Flere af vores udviklere skal ikke sættes til at sætte en tilmeldingsform op, uden at der foreligger et design - man kan være sikker på at tingene er lavet ordenligt, hurtigt og effektivt, men den grafiske del skal der andre kompetencer til.

Mvh Henrik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)