Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frivilligt Socialt Nødhjælpsarbejde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har i de sidste stykke tid tumlet med nogle ideér om at lave frivilligt arbejde, at gøre en særlig indsats for mennesker i nød. Gøre gavn!

Jeg er uddannet sygeplejerske og ville gerne rykke ud og yde Frivilligt Socialt Nødhjælpsarbejde til "brændpunkter".

Men da jeg er selvstændig, kunne det kun være realistisk med max. 14 dage.

  1. Er der nogen her der kender til dette felt, hvilke muligheder er der?
  2. Kan de overhovedet bruge en person i 14 dage?

Håber at I kan hjælpe mig videre Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ztrong,

Jeg har dyb respekt for folk som dig der hjælper. Vi (Pam, min hustru og jeg) kan måske hjælpe dig her til Filippinerne men jeg kan ikke give nogen garanti grundet den korte tid.

Hvis man ser meget pragmatisk på det, så er din tid måske bedre brugt på at hjælpe til med indsamlinger i Danmark eller ved f.eks at lave administrativt arbejde i Danmark end at du rejser til et "brandpunkt". Når man trækker rejsetid og orientering fra de 14 dage så er der ikke meget tid til at hjæpe.

Men jeg forstår udmærket at det ikke er det du vil.

Vil det være muligt at få et længere ophold, f.eks 1 eller 2 måneder?

Du må gerne skrive dine ønsker på Engelsk og sende dem til mig så skal jeg se hvad vi kan gøre. Min mail adresse er: peter.skouhus@1902software.com

Mvh

Peter

 

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

ztrong:
Jeg er uddannet sygeplejerske

Hej ztrong