Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremstilling af smykke, samt import

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til et smykke som jeg godt kunne tænke mig at få fremstillet og sælge. Jeg er derfor interesseret i at vide hvor jeg kan få det fremstillet og importeret fra til en fornuftig pris?

Da det kun er på idé stadiet, vil det i første omgang kun dreje sig om få eksemplarer for at se om der er salg i det, men det kan på længere sigt dreje sig om en større produktion.

Nogen der ved hvor jeg skal starte? Har ikke den store viden om dette område.

Sine

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilken slags smykker, men jeg kan få lavet noget til fornuftige penge.

Ikke sølv dog :-)

Fra Aarhus og Indonesien
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil nu har det kun været ved idéen, men det ville skulle være i metal, som er forgyldt eller forsølvet. Har ikke gjort mig endelige overvejelser endnu. Den prototype jeg har er i guld, og er et arvestykke. Men vil godt have et billigere materiale, der stadig er holdbart.

I første omgang have jeg forestillet mig omkring 10 stk, for at se om det er noget der kan sælges. Men mangler nogen der kan fremstille det til mig, da jeg er ret så grøn på det område.

Er heller ikke inde i regler for import mv.

 

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sinepe

Hvis du skal havde lavet dine egen design der skal forguldes eller forsølves, her ejg en samarbejdes partner det kunne lave disse i rustfrit stål. Jeg har arbejdet med smykker som indkøber i 25 år og har gode relationer til Sølv, Guld og Rustfrit stål producenter.

Udover kvalitets og lødigheds garenti kan jeg forsikre dig at de producenter jeg bruger ikke, vidre sælger dine modeller til andre. Dette er super vigtigt.

Når en kollektion som din skal produceres kan den laves i små antal, men så kræver producenten at du afholder udgifter til forme.

Er du god til at designe, så er verden åben, jeg syntes det bedst forbilled er Pandore og den success de har skabt som Dansk Design i top kvalitet.

Du kan altid sende mig en email durian79@gmail.com

 

Hilsen Michael

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Undskyld jeg blander mig i din tråd, men står med omtrendt samme problemstilling, så tillader mig at deltage aktivt i debatten Big Smile

Rynke har du en PM jeg kan sende dig lidt flere detaljer på vedr. mit projekt? Har allerede sendt en til dig Michael og håber I er i stand til at hjælpe?

Stine, med hensyn til transporten har jeg arbejdet med dette i mange år, og kan sikkert godt hjælpe dig med denne del, du skal være velkommen til at skrive mig en mail på thomas.hermann@sol.dk med de spørgsmål du måtte have på dette område.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tak for din besvarelse. jeg vil sende dig en mail, hvor jeg beskriver lidt mere om mine tanker omkring projektet mv. Så kan det være du kan være behjælpelig med at guide mig lidt så jeg kommer godt fra start.

 

Til thomas - Alle indlæg er velkomne. :) Og jeg håber du kan finde insåiration eller hjælp også.

Mht transport delen vil jeg have dig i tankerne, hvis det bliver aktuelt. Indtil nu er det kun idéen jeg har gået rundt med, og ved endnu ikke om den bliver realiseret.

Mvh Sine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)