Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino blevet for sløvt?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Har spildt megen tid med at "hjælpe" folk med (deres egne) forespørgsler og så modtager man sjældent feedback på om det kan bruges eller ej. Og når det så kan bruges og man bruger endnu mere tid, springer folk også fra - igen uden at give besked.

Meget irriterende!

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tager første del af kontakten over PB (privat besked) herinde, så finder du hurtigt ud af om folk er seriøse eller spild af tid...

Så undgår du en masse spild tid...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller,


Det er faktisk rigtigt nok, men alligevel kan det være at folk ikke viser interesse efter de har forspurgt noget og det kan være meget irriterende for både iværksættere og dem der prøver på at tjene en skilling.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000 +1.

Vil også mene, at der er forskel på, hvor lang tid en forespørgsel tager alt efter hvilken branche man er i.

Ikke noget ondt ord om solbriller, men går ud fra, at dine kunder "ved", hvad de vil have, når de kontakter dig Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

Fashion-Seller,


Det er faktisk rigtigt nok, men alligevel kan det være at folk ikke viser interesse efter de har forspurgt noget og det kan være meget irriterende for både iværksættere og dem der prøver på at tjene en skilling.

Enig men du kan nemt sortere tidsspilderne fra... Det gennemskuer du hurtigt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Vil også mene, at der er forskel på, hvor lang tid en forespørgsel tager alt efter hvilken branche man er i.

Helt enig, men det er vel os derfor en tur over PB er smart, inden man spilder timer på ingenting...

Michael:

Ikke noget ondt ord om solbriller, men går ud fra, at dine kunder "ved", hvad de vil have, når de kontakter dig Smile

Nu er det så ret sjældent at vi sælger solbriller over PB. Det er typisk tøjvarer, og der ved folk aldrig hva de vil eller ik vil. Så kender alt til problematikken. Men tages den første kontakt via PB, så er det meget nemt at gennemskue folk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

 

Måske er det bare finanskrisen der er skyld i det Stick out tongue

Finanskrisen behøver ikke altid at få skylden Wink

Jeg tror at det er fordi Amino er tilholdssted, for mange andre typer end iværksættere, som er i gang. Der er en masse som prøver sig lidt frem, og undersøger om iværksætteri er noget for dem. Måske er de stadig for unge, måske har de ikke helt midlerne til det eller modet på det. Jeg tror at mange prøver at indhente tilbud, for derefter at opdage at tingene koster noget, og så smider de det hele på gulvet og lukker ned for amino igen.

Måske.... eller også er folk bare generelt ikke særlig betænksomme Surprise

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Finanskrisen behøver ikke altid at få skylden

Hej,

Nu har jeg ikke været så længe herinde, så jeg kan ikke afgøre om tingene har ændret sig herinde, men har erfaring fra andre netværker. Hvis det skyldes Finankrisen, at tonen er skærpet og omtanken er mindre - er det generelt, altså også ude i det lille samfund: kortere lunte, mindre tolerance....

Helle - houseofkids.dk:

Jeg tror at det er fordi Amino er tilholdssted, for mange andre typer end iværksættere, som er i gang. Der er en masse som prøver sig lidt frem, og undersøger om iværksætteri er noget for dem. Måske er de stadig for unge, måske har de ikke helt midlerne til det eller modet på det. Jeg tror at mange prøver at indhente tilbud, for derefter at opdage at tingene koster noget, og så smider de det hele på gulvet og lukker ned for amino igen.

.

 

Jeg tror også at du har ret i det sidste.

Tænker også, om ikke al kommunikation og formidling egner sig til at foregå her eller på nettet generelt. Nettet kan jo ikke erstatte den fysiske kommunikation, hvor mankan aflæse kropssprog og ansigt. Derved går jeg nok glip af og misforstår let ting. Især hvis det er en lidt kontant stil man har.

Jeg læser de fleste tråde der kommer igennem - og falder over nogle brugere som udtrykker sig mildt sagt ret usagligt og personligt. Hvor der blevet gået efter personen og ikke bolden. Jeg er så gået ind i vedkommendes profil og læst andre indlæg for at danne mig et indtryk om det er STILEN.

Ja, det har løst mange knuder og misforsåelser - jeg selv er jo ret så nærtagende, men kan jeg se personen for mig letter det lidt.

Ha en fortsat god weekend - hvad der er tilbage af den.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12668
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

NgWen:

Jeg tror også at du har ret i det sidste.

Tænker også, om ikke al kommunikation og formidling egner sig til at foregå her eller på nettet generelt. Nettet kan jo ikke erstatte den fysiske kommunikation, hvor mankan aflæse kropssprog og ansigt. Derved går jeg nok glip af og misforstår let ting. Især hvis det er en lidt kontant stil man har.

Jeg læser de fleste tråde der kommer igennem - og falder over nogle brugere som udtrykker sig mildt sagt ret usagligt og personligt. Hvor der blevet gået efter personen og ikke bolden. Jeg er så gået ind i vedkommendes profil og læst andre indlæg for at danne mig et indtryk om det er STILEN.

Ja, det har løst mange knuder og misforsåelser - jeg selv er jo ret så nærtagende, men kan jeg se personen for mig letter det lidt.

Ha en fortsat god weekend - hvad der er tilbage af den.

Jeg forstår simplethen ikke de folk her på amino som beder os andre om hjælp, når vi så tilbyder at bruge lidt af vores iforvejen kostbare tid på at hjælpe så høre man intet fra fok , hvor seriøs er det NgWen ?  Så måske folk skal starte med at gribe i egen barm først.

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jeg forstår simplethen ikke de folk her på amino som beder os andre om hjælp, når vi så tilbyder at bruge lidt af vores iforvejen kostbare tid på at hjælpe så høre man intet fra fok , hvor seriøs er det NgWen ?  Så måske folk skal starte med at gribe i egen barm først.

 

Hvad mener du?

mvh

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)