Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance .NET og umbraco CMS udvikler søger opgaver

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har netop slået mig ned som freelance .NET og umbraco CMS udvikler, og er gået i gang med at finde egne kunder og egne opgaver. Jeg har de seneste 5 år været fastansat i 2 forskellige web-bureauer, så kender branchen godt. Til gengæld er salgs-processen ny for mig, så der bliver trukket på alt hvad der kan af netværk, communities mm.

Jeg er en habil programmør og har en god portion erfaring med web-udvikling og især umbraco som CMS platform. Få et overblik over relevante kompetencer her.

F.eks. som underleverandør
Måske er der nogen af jer der sidder et sted hvor I mangler freelancere eller underleverandører på nogen af jeres web-projekter, og er interesseret i et samarbejde hvor jeg er med til at løfte en del af jeres projekter.

I sælger måske specieltilpassede websites til jeres kunder, og har designkompetencerne dækket ind - stort set det eneste område som jeg ikke behersker i et typisk projektforløb.

- Se referencer og mit CV på mit website www.IT-Future.dk.

Jeg håber I vil tage godt imod min forespørgsel. Henvisninger af enhver art til nogen I mener der muligvis kan bruge en fyr som mig vil naturligvis blive modtaget med kyshånd.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)